Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از کشوری شدن برگزاری آزمون‌های علوم پایه و پیش‌کارورزی دانشجویان خبر داد و گفت: این آزمون ها هفتم و هشتم اسفند ماه در نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر اظهار کرد:‌ بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش وزارت بهداشت مقرر شد آزمون‌های علوم پایه و پیش‌کارورزی اعم از پزشکی و غیرپزشکی در سطح کشور با استفاده از بانک سئوال برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: در گذشته بانک سئوالات آزمون‌های علوم پایه و پیش‌کارورزی اعم از پزشکی و غیرپزشکی با کمک اساتید بالینی و پایه علوم پزشکی کل کشور در مرکز سنجش و آموزش پزشکی تا حدودی ایجاد شده است و این بانک باید به زودی تکمیل شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد: اساتیدی که توسط دبیرخانه‌های مربوط به این آزمون‌ها از سطح کل کشور به مرکز سنجش آموزش پزشکی معرفی می‌شوند در مورد سئوال دفترچه‌های آزمون‌های علوم پایه و پیش‌کارورزی اعم از پزشکی و غیرپزشکی تصمیم کی گیرند و در نهایت یک آزمون ملی و با رعایت اصول استاندارد خواهیم داشت.

حیدرزاده در پایان افزود: آزمون آزمون‌های علوم پایه و پیش‌کارورزی هفتم و هشتم اسفند ماه امسال در نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد. تلاش ما این است که بخش عمده‌ای آزمون با استفاده از رایانه برگزار شود و داوطلبان می‌توانند جزئیات بیشتر را از طریق دانشگاه‌های خود پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رییس مرکز سنجش اموزش پزشکی آزمون علوم پایه پیش کارورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آزمونهای خراسان جنوبی گفت:  دیروز و امروز تعداد ۱۴۹۰۰ داوطلب در تمامی گروه‌های آزمونی نوبت اول کنکور سراسری، در استان خراسان جنوبی به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این تعداد ۶۳۵۴ داوطلب در دانشگاه بیرجند در آزمون شرکت کردند.

. لامعی با بیان اینکه  این آزمون در ۱۰ شهرستان استان خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: صبح امروز در آخرین روز از برگزاری کنکور سراسری، گروه علوم تجربی با 5 هزار و 638 داوطلب در استان همزمان با سراسر کشور با یکدیگر رقابت کردند که 2 هزار و 757 نفر در دانشگاه بیرجند به رقابت پرداختند.

وی از سهم 68.53 درصدی خانمها  و سهم 31.46 درصدی آقایان خراسان جنوبی در آزمون گروه علوم تجربی نیز خبرداد.

رئیس دانشگاه بیرجند و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آزمونهای خراسان جنوبی درخصوص جاماندگان از کنکور که بخاطر سیل نتوانستند دراین آزمون شرکت کنند گفت: در حال تهیه گزارش و نامه ای برای سازمان سنجش هستیم اما آنچه مسلم است تکرار آزمون در دو هفته دیگر خواهد بود که دراین مدت اطلاع رسانی از طریق سایت سازمان سنجش انجام خواهد شد و احتمالا در هفته سوم آزمون برگزار می شود که باید داوطلبان جامانده از کنکور این اخبار را از طریق سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه بیرجند پیگیری کنند. 

دیگر خبرها

  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • شرایط برگزاری کنکور نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • شرایط برگزاری آزمون سراسری نسبت به سال‌های گذشته مناسب‌تر است
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • دفترچه سوالات کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تلاش سازمان سنجش برای تحقق عدالت آموزشی در کشور
  • اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود