Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه نباید بگذاریم مردمی که در سیستان و بلوچستان با سیل دست و پنجه نرم می‌کنند بیش از این در رنج باشند، اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان استفاده شود.

به گزارش ایسنا، عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی و حوادث ناگوار اخیر و ضمن محکوم کردن اقدام اخیر سفیر انگلستان گفت: از هیأت‌های اجرایی و نظارت در بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این را می‌دانیم که اعضای شورای نگهبان نهایت عدالت و انصاف را برای تأمین حق‌الناس که همیشه مورد تأکید مقام معظم رهبری و مطالبه افکار عمومی در نظر قرار می‌دهد و از اینکه از ظرفیت ارزشمند رئیس قوه قضاییه بهره می‌گیرند و موارد رد صلاحیت مربوط به نمایندگان مجلس را برای رسیدگی در اختیار قوه قضاییه قرار می‌دهند تا حقوق فردی تضییع نشود تشکر می‌کنیم.

خدری در پایان تاکید کرد: لازم است از تمام ظرفیت‌های کشور برای کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان که اکنون درگیر سیل هستند، استفاده شود. نباید بگذاریم مردم سیستان و بلوچستان بیش از این در رنج باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: اقتصاد دولتی؛ اقتصادی پویا و موفق نیست، اقتصاد؛ باید بر پایه مشارکت مردمی شکل بگیرد، موانع موجود در این زمینه اطلاع‌رسانی شود و مسئولان مربوطه بیشتر پیگیر باشند.

در پارک علم و فناوری باید محصولات تجاری‌سازی گردد و سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه انجام و سپس از مجموعه پارک علم و فناوری خارج شود.

نوآوری و خلاقیت در مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان بسیار مهم است این شرکت‌ها تأثیر مهمی در زمینه اقتصادی و تولید ثروت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب