Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@17:08:44 GMT

باران در بوشهر ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۰۶۶۷

باران در بوشهر ادامه دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‎های هواشناسی نشان دهنده تداوم بارندگی‎ها در این استان تا روز چهارشنبه است.

پیام مساعدی روز سه‎شنبه افزود: بررسی‎ها نشان می‌دهد در ساعت‎هایی از وقت امروز سه شنبه تا صبح چهارشنبه با عبور امواج ناپایدار برای برخی نقاط استان ( بیشتر بر روی دریا و نوار ساحلی) احتمال وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعد و برق همراه با ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: همچنین با افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی شدید طی امروز تا ظهر فردا، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط بویژه بر روی دریا و نوار سواحلی بارش پراکنده، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در برخی مناطق مرتفع استان طی امروز و امشب با احتمال بارش خفیف برف و از فردا کاهش ابر و در هنگام صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‎شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمالی شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت و بطور لحظه‎ای طی امروز و امشب گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ و گاهی ۲۱۰ سانتیمتر و از فردا به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۱۳ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت ۱۱:۳۰ ، جزر دوم ساعت ۱۶:۱۱ و مد دوم ساعت ۲۲:۲۵ خواهد بود./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

سامانه بارشی جدید سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، تا روز شنبه بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعدوبرق، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: سواحل استان بوشهر در این مدت به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شوند.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعات آینده نیمه‌ابری تا ابری، در برخی از ساعات وزش باد، بارش باران گاهی رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۸ طی ساعاتی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ در برخی ساعات بیش از ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6095076

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • سامانه بارشی در راه بوشهر/ صدور هشدار نارنجی