Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با تائید مذاکرات این باشگاه با محسن فروزان اطمینان داد قبل از بازی با تیم ذوب‌آهن تکلیف جانشین دخسوس مشخص می‌شود. تاریخ انتشار: 13:03 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۶۶۲

مراد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد آخرین وضعیت باشگاه پارس جنوبی اظهار داشت: پنجره نقل‌وانتقالات را باز کردیم و بازیکنان مورد نظر جذب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب به قولی که داده بودیم عمل کردیم. امیدوارم از این پس تیم پارس‌جنوبی با اتفاقات بهتری روبه‌رو شود.

وی با اشاره به جدایی دخسوس و کاخا تصریح کرد: با جدایی این دو بازیکن موافقت کردیم. در واقع سرمربی این دو را نمی‌خواست و ما هم پذیرفتیم. به آنها ۵۰ درصد داده بودیم و توافق کردند با همین دریافتی از جمع ما جدا شوند. مشکلی در این فسخ قرارداد وجود ندارد و دو طرف راضی هستند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی ضمن تائید مذاکرات با محسن فروزان خاطرنشان کرد: مشکلی برای جذب فروزان نداریم. در حال مذاکره با او هستم. با اطمینان در مورد فروزان صحبت نمی‌کنم چرا که هنوز توافق نکردیم، ولی تا قبل از شروع نیم فصل دوم مسابقات دروازه‌بان مورد نظر را جذب می‌کنیم. ضمن این که دروازه تیم ما خالی نیست و مسعود پورمحمد را در تیممان داریم، او دروازه‌بان خوبی است و در بازی آخر مقابل پیکان خوب ظاهر شد.

مرادی ادامه داد: با جذب دروازه‌بان پرونده نقل‌وانتقالات برای ما بسته نخواهد شد و در صورتی که بازیکن خوبی باشد جذب می‌کنیم. با توجه به نیاز تیم همچنان قصد جذب بازیکن داریم. البته بازیکن خاصی در لیست ما نیست ولی گروه کارشناسی باشگاه ما در حال بررسی است و اگر بازیکن کار آمدی باشد جذب می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به کمک وزارت نفت به باشگاه‌های نفتی تصریح کرد: پولی که قرار بود به باشگاه پارس جنوبی تزریق شود در حال انتقال است. دستورات لازم داده شده است و فاصله چندانی با باشگاه ندارد. بدون شک با دریافت این بودجه بخش زیادی از مشکلات ما حل می‌شود. لازم می‌دانم از همه آنهایی که در حل مشکلات باشگاه پارس جنوبی به ما کمک کردند تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: ۵ بازیکن جدید به پارس جنوبی پیوستند؛ یک استقلالی و یک پرسپولیسی شاگرد افاضلی شدند + عکس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پارس جنوبی مراد مرادی فرناندو دخسوس پارس جنوبی جم محسن فروزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال موفق شد در استادیوم التعاون با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده و یک گام دیگر به کسب قهرمانی نزدیک‌تر شود.

گل نخست بازی در دقیقه 40 بازی به ثمر رسید. ارسال مایکل دلگادو از سمت راست به تیر دوم، به الکساندر میتروویچ رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه سر شیرجه‌ای، توپ را وارد دروازه کرد.

در دقیقه 70 و روی توپ گیری خوب مایکل دلگادو در مرکز زمین، او به سمت دروازه میزبان پیش رفت و توپ را به ساویچ سپرد که هافبک صربستانی با یک پاس بغل پای آرام، توپ را برای سعود عبدالحمید کاشت و این بازیکن نیز به راحتی دروازه را باز کرد.

الهلال در هفتمین دقیقه از وقت‌های تلف شده، کار التعاون را یکسره کرد. باز هم مایکل دلگادو در متن حرکت بود و با نفوذ از سمت راست به درون محوطه جریمه، توپ را برای صالح الشهری ارسال کرد که این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پا، بازی را سه بر صفر کرد.

در نهایت الهلال با پیروزی سه بر صفر مقابل میزبان خود، شمار امتیازاتش را به 83 رساند و در صورت توقف النصر در دیدار هفته بعد، آبی‌های ریاض می‌توانند با تساوی یا پیروزی مقابل الاهلی، جشن قهرمانی را برگزار کنند.

الهلال پیش از این عنوان قهرمانی سوپرجام را به دست آورده بود و فاصله‌ای تا قهرمانی در لیگ حرفه‌ای ندارد. آنها در فینال جام حذفی نیز باید با النصر روبرو شوند تا مدعی اصلی کسب سه گانه داخلی باشند.

دیگر خبرها

  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه