Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@09:39:44 GMT

کشف ۲۰ تن چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۱۰۷۵

کشف ۲۰ تن چوب قاچاق در آستانه‌اشرفیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ حمید محمدی‌نسب، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی حین گشت زنی به یک دستگاه تریلی حامل بار چوب مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از این تریلی ۲۰ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد، افزود: در این راستا متهم ۴۰ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با اشاره به پیامد‌های منفی قطع بی رویه درختان و قاچاق فرآورده‌های جنگلی از مردم خواست، برای جلوگیری از فعالیت قاچاقچیان با پلیس همکاری کنند و در صورت شناسایی افرادی که اقدام به تاراج منابع ملی می‌کنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق چوب جنگلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد