Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بیش از ۲۹۳ هزار تن شیر خام در سطح استان تولید شود.

داود قربان نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: طی سال جاری تولید شیر خام ۲۱۳ هزار تن در سطح استان بوده که پیش بینی می شود تا پایان سال بیش از ۲۹۳ هزار تن شیر خام در سطح استان تولید شود که به طور میانگین در حدود ۳درصد نسبت به سال قبل افزایش تولید خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربان نژاد افزود: آذربایجان غربی رتبه ۸ کشوری در تولید شیر خام را به خودش اختصاص داده است.

وی ادامه داد: آذربایجان غربی به دلیل داشتن شرایط جغرافیایی خاص جزو قطب های مهم تولید شیر خام در کشور می باشد که درسال جاری نیز علی رغم مشکلات متعدد و افزایش قیمت نهاد ه ها ، کشاورزان و دامداران برای تامین امنیت غذایی به طور شبانه روزی فعالیت می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی تولید شیر خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ jk گل محمدی در خراسان رضوی