Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه چند بازیکن برای جذب به سرمربی آرژانتینی معرفی کرد که مربی باتجربه پاسخی به باشگاه جهت این مسئله نداد.

طرفداری- گابریل کالدرون، سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در نامه های رسمی که از سوی باشگاه برایش ارسال می شد حاضر نشد در مورد بازیکنان پیشنهادی باشگاه نظر بدهد.

به گزارش فارس، در مدتی که بین باشگاه پرسپولیس و گابریل کالدرون سرمربی سابق این تیم کشمکش وجود داشت مدیران این تیم در چند نوبت به صورت رسمی پیشنهادهای خود را برای جذب بازیکن خارجی به جای بازیکنان ایرانی که با باشگاه های خود قرارداد داشتند و امکان جذب آنها کم بود، ارائه کردند اما مرد آرژانتینی به این نامه ها پاسخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس در این مدت بازیکنانی نظیر پاتوسی، آرتن کراف و استوکس را برای جذب به کالدرون معرفی کردند و در نامه های متعدد از او خواستند تا نظر نهایی خود را برای جذب اعلام کند اما او هرگز حاضر نشد در مورد این بازیکنان نظر خود را بگوید و در نهایت از بین این نفرات  فقط استوکس باقی مانده تا سرخپوشان بتوانند او را به جمع خود اضافه کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های گذشته در لیگ برتر جدال جالبی میان گرافیست‌های باشگاه‌های مختلف برپا شده و طرحی که منتشر می‌شود می‌تواند راهی برای کری خوانی باشد.

سپاهان نیز در این زمینه سابقه داشت و پیش‌تر برای بازی پرسپولیس از بازیکنان سابق سرخپوشان که در آن مقطع سپاهانی بودند استفاده کرد تا بازار کری‌ها در فضای مجازی داغ بشود.

در شرایطی که امسال هم بازیکنان زیادی در دو تیم هستند که سابقه پوشیدن پیراهن رقیب را دارند اما این‌بار سپاهان پوستر روز بازی را به دور از کری خوانی طراحی کرد.

سپاهان با استفاده از نمادهای دو شهر اصفهان و تهران فقط به اطلاع رسانی از زمان این بازی پرداخت تا حساسیتی در این خصوص به وجود نیاید‌.

دیگر خبرها

  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • پوستر پرسپولیس با حضور ۳ سپاهانی سابق
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • پوستر سپاهان برای بازی پرسپولیس بدون کری و جنجال
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس