Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:26:52 GMT

رونمایی از ترکیب کامل شهرخودرو در نیم فصل دوم

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۱۷۰۴

رونمایی از ترکیب کامل شهرخودرو در نیم فصل دوم

لیست کامل بازیکنان شهرخودروی مشهد در نیم فصل دوم مشخص شد.

به گزارش "ورزش‌سه"، با وجود جدایی یحیی گل محمدی از شهرخودرو اما نقل و انتقالات این تیم در نیم فصل با نظر این مربی انجام شد. مشهدی ها جابه جایی های زیادی در ترکیب نفرات شان داشتند. تعداد زیادی از بازیکنان نامدار از شهرخودرو رفتند و چند بازیکن اسمی جدید هم اضافه شدند و با این شرایط آنها امیدوارند در لیگ قهرمانان و لیگ برتر روزهای خوبی را پشت سر بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بازیکنان خروجی شهرخودرو در نیم فصل: فرشاد محمدی مهر،محمد اکبر منادی، سروش رفیعی، سینا زامهران، یونس شاکری، روح الله باقری و رضا صدری.


بازیکنان ورودی شهرخودرو در نیم فصل: حسن جعفری، روح الله سیف اللهی،علی طاهران، محمدرضا خلعتبری و میلاد سرلک.


لیست کامل شهرخودروی مشهد برای نیم فصل دوم به شرح ذیل است:


سیدمهدی رحمتی، محمد آقاجان پور، علی نعمتی، محمدحسین مرادمند، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان، امید منصوری، علیرضا اسدآبادی، سعید صادقی، محمدجواد کیا، محمد علی فرامرزی، متین صفاییان، محمد محمدزاده، جواد محمدزاده، احمدرضا جلالی، مرتضی خراسانی، کارلوس آلبرتو رودریگوئز، امیرحسن جعفری، علی نبی زاده، حسن جعفری، روح الله سیف اللهی،علی طاهران، محمدرضا خلعتبری و میلاد سرلک.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!

به گزارش ورزش سه، رحمان جعفری در بازی تراکتور و ذوب آهن روز متفاوتی را پشت سر گذاشت و برنامه تاکتیکی خاصی به او سپرده شده بود و در نقش یک بازیکن سازنده در خط حمله این تیم حضور داشت.

مهدی هاشم نژاد در این بازی روی دست بازیکن فیزیکی و بلند قامت تراکتور حضور داشت و برای توپ های سوم استارت می‌زد و رحمان جعفری با کنترل یا سابیدن توپ سعی می‌کرد این بازیکن را صاحب توپ کند، همچنین گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز با ضرب کمتری به توپ در نزدیکی این بازیکن حاضر می‌شدند تا توپ های دریافت شده از این بازیکن نزدیک محوطه دریافت کنند و با ضربه به دروازه یا ارسال پاس عمق تبدیل به موقعیت کنند.

عارف آقاسی اکثر توپ ها را یا با ارسال های بلند و یا به صورت زمینی و با فاصله زیاد در اختیار بازیکنان خط حمله تراکتور قرار می‌داد و خط هافبک ذوب آهن را از جریان بازی خارج کرده بود که محمد ربیعی برای مقابله با این تاکتیک هافبک های دفاعی خود را نزدیک به مدافعان وسط قرار داده بود و همین موضوع باعث شده بود تا بازیکنان کناری تراکتور فرصت های خوبی پیدا کنند.

جعفری در این مسابقه موقعیت های گلزنی خوبی هم داشت که ضربات او با بدشانسی در آستانه ورود به دروازه به مدافعان ذوب آهن برخورد کرد یا با واکنش های خوب پارسا جعفری همراه شد و نتوانست طعم گلزنی را در این بازی حذفی بچشد.

تراکتور در این مسابقه با رویکرد فنی متفاوت نسبت به بازی لیگ وارد شده بود و به خوبی توانست ذوب آهن را تحت فشار قرار دهد و اکثر دقایق بازی را صاحب توپ، میدان و موقعیت باشد.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • آیت الله کوهستانی، ستاره آسمان فقاهت ایران
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست