Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و اساسنامه فدراسیون فوتبال، تعداد زیادی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌توانند در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، با قبول استعفای مهدی تاج از ریاست فدراسیون فوتبال، موضوع برگزاری انتخابات پیش از موعد این فدراسیون قوت گرفته تا رئیس جدید این تشکیلات،  پیش از روزهای سرنوشت‌ساز و مهم فوتبال ایران بر مسند ریاست بنشیند و برای آینده برنامه‌ریزی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در صورتی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای برگزاری زودهنگام به نتیجه نرسد، انتخابات قانونی این فدراسیون باید در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برگزار شود.  

با این حال یکی از مواردی که از چهار سال قبل تاکنون به سرانجام نرسیده، موضوع اساسنامه فدراسیون فوتبال است که از گذشته تاکنون به محل اختلاف این فدراسیون و دولت تبدیل شده است چرا که از نگاه سئول‌نشین‌ها، فدراسیون فوتبال یک نهاد رسمی غیردولتی است اما دولت به علت پرداخت بودجه، این نهاد را دولتی می‌داند.

به همین دلیل در دوره مدیریت مهدی تاج، اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال نگارش شد و تحویل کمیسیون فرهنگی هیات دولت شده است اما همچنان این اساسنامه به تایید هیات دولت نرسیده است چرا که اختلافات نظرهایی در بندهای این اساسنامه وجود دارد. به نوشته ایسنا، با توجه به اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال تایید نشده، انتخابات این فدراسیون بر اساس اساسنامه‌ای که در دوره مدیریت صفایی فراهانی به تایید هیات دولت رسیده بود، برگزار خواهد شد که در این صورت عرصه بر بازنشستگان تنگ خواهد شد.

طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال، افراد بالای ۶۵ سال نمی‌توانند در انتخابات این فدراسیون شرکت کنند که این قانون در دورهای گذشته نیز رعایت شده است اما موضوع مهم به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در فوتبال مربوط می‌شود که در همین دوره نیز یقه برخی از مدیران را گرفت و برخی با گریزهای قانونی توانستند به فعالیت خود ادامه دهند.

اگر قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان و قانون مدیران ۶۵ ساله در انتخابات این دوره رعایت شود، برخی از مدیران از جمله حیدر بهاروند، سرپرست کنونی فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان، محمود اسلامیان و ... نمی‌توانند در فوتبال به فعالیت خود ادامه دهند.

با توجه به کنار رفتن مهدی تاج و علی کفاشیان، در واقع بیش از ۸۰ درصد هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تغییر خواهند کرد که در این صورت شاهد یک ترکیب جدید در راس فوتبال ایران خواهیم بود.

باید دید اساسنامه این فدراسیون تا قبل از انتخابات پیش رو با اصلاحات مدنظر این فدراسیون مبنی بر اینکه یک نهاد رسمی غیر دولتی محسوب شود، تایید خواهد شد یا باید بازنشسته‌ها جای خود را به مدیران دیگری بدهند.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم گاندو بازنشسته های فوتبال تابناک ورزشی فدراسیون فوتبال پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم گاندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره علت مرگ «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی ارائه داد.

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: «علت فوت «فرزانه اکبری» پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.»

او ادامه داد: «فرزانه اکبری، پزشک متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی، چهارم اردیبهشت ماه، در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت مرگ او را محرمانه، به اطلاع خانواده‌اش خواهد رساند.»

«فرزانه اکبری»، همسر دکتر «فرید شهریور» فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر، خبر‌هایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم، در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده‌اند و چند پزشک هم در کما هستند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه‌ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر داده‌اند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

دیگر خبرها

  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد