Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران،  حسام‌الدین آشنا نماینده رییس جمهور در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در نامه‌ای خطاب به رییس این شورا نوشت: «در شرایطی که جامعه ایران در شوک خطای انسانی رخ‌داده در انهدام هواپیمای مسافربری به سر می‌برد و تصور پنهان‌کاری و دروغگویی در افکار عمومی شکل گرفته است، شبکه افق و برنامه جهان‌آرا بدون درنظر گرفتن اقتضائات این شرایط خاص و پیچیده به دعوت از مهمانان و کارشناسانی می‌پردازند که با نکات نسنجیده و توهین‌آمیز، بر بغرنج‌تر شدن شرایط می افزایند و شکاف‌های ایجاد شده را تعمیق می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش‌های مختلف برنامه جهان‌آرا در تاریخ ۲۱ دی ۱۳۹۸، این سخنان نسنجید و توهین‌آمیز قابل مشاهده است».

مشاور رییس جمهور در ادامه با اشاره به عملکرد صداوسیما در ایام تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی، افزود: «این برنامه در ایام تشییع سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی نیز در قامت نمایندگی یک جریان خاص سیاسی از طریق برقراری پیوند میان موضوع «مذاکرات» و «شهادت سردار سلیمانی» به دنبال انتقام درونی از جناح‌‌های سیاسی بود».

 آشنا در بخش پایانی نامه نسبت به رویکرد جناحی و سیاست زده صداوسیما متذکر شد: «اینجانب در مکاتبات متعدد نسبت به «سیاسی و جناحی شدن رسانه‌ای که می‌بایست ملی باشد» و عملکرد غیرحرفه‌ای، سیاست‌زده و همراه با تحلیل‌های مغرضانه برخی مجریان صداوسیما، تذکر داده‌ام و فراتر از موضوع دولت و نمایندگی اینجانب در قوه مجریه، نگران از دست رفتن «سرمایه شهرتی» سازمان صداوسیما و به تبع آن از دست رفتن اعتبار رسانه، اعتماد مخاطبان، تعداد و کیفیت مخاطبان و مرجعیت سازمان صداوسیما هستم».

 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 حسام الدین آشنا محسنی اژه ای شبکه افق برنامه افق قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده جزئیات تازه ای درباره عملیات وعده صادق بیان و تاکید کرد که این عملیات مطالبه یکپارچه مردم بود.

دریافت 2 MB به گزارش مشرق، سردار حاجی زاده در گفت وگویی تاکید کرد که عملیات وعده صادق خواست مردم بود وحتی بچه‌ها در منزل می‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

دیگر خبرها

  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • پیکانپور از سازمان غذا و دارو رفت
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!