Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@08:38:32 GMT

ساماندهی 700 راوی دفاع مقدس در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۲۱۰۵

ساماندهی 700 راوی دفاع مقدس در گیلان

گروه اجتماعی - رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان با اشاره به وجود 32 نفر استاد راوی از فرماندهان گردان و گروهان دوران دفاع مقدس در گیلان، یادآور شد: تاکنون 700 راوی در گیلان ساماندهی شدند که از این تعداد 450 راوی برادر و 250 راوی خواهر هستند.

سید غلامرضا امیری، رئیس ستاد کنگره هشت‌هزار شهید استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، اظهار کرد: حماسه های ماندگار دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی است که تاسی از آن جامعه اسلامی را از هرگونه بحران و تهدید مصون می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راویان فتح را امانتداران رسالت فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و تصریح کرد: راویان فتح با بیان خاطرات و داستان‌های دفاع مقدس تحت عنوان روایت فتح، با روشی ادبی و داستان‌گونه ذخایر ناب دفاع مقدس را استخراج می‌کنند و در اختیار مردم می‌گذارند.

رئیس ستاد کنگره شهدای گیلان با بیان اینکه انجمین راویان فتح در 16 شهرستان و 18 ناحیه سپاه قدس گیلان فعال است، گفت: تاکنون 700 راوی در گیلان ساماندهی شدند که از این تعداد 450 راوی برادر و 250 راوی خواهر هستند.

امیری با اشاره به وجود 32 نفر استاد راوی از فرماندهان گردان و گروهان دوران دفاع مقدس در گیلان، یادآور شد: تعداد 368 نفر راوی دارای مدرک درجه یک و 300 نفر راوی درجه دو در استان داریم.

وی با بیان اینکه ستاد کنگره هشت‌هزار شهید گیلان آموزش و ساماندهی روایان را بر عهده دارد، تصریح کرد: تنها مرجعی که می تواند اعزام راوی به راهیان نور، دانشگاه ها، مدارس، ادارات و سازمان ها داشته باشد ستاد کنگره شهدای گیلان است.

این مسئول فرهنگی با اشاره به استقبال جوانان برای حضور در بحث روایت گری دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از همه افراد علاقمند به حضور در بحث روایت گری دفاع مقدس دعوت به عمل می آید با مراجعه به انجمن راویان دفاع مقدس در همه شهرهای گیلان با ما همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن راویان فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما؛ مجموعه کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس که تا کنون دو جلد از آن به چاپ رسیده عملیات بیت المقدس و رمضان را روایت کرده است.
از تاسیس سپاه پاسداران در اهواز تا عملیات مختلف و ورود به خاک عراق موضوعاتی است که دراین کتاب به آن پرداخته شده است.
جلد اول این کتاب به خاطرات دوران کودکی تا خرداد ۶۱ و جلد دوم کتاب از تیرماه ۶۱ تا اسفنده سال ۶۴ را روایت می‌کند.
خاطرات سال‌های پایانی جنگ به روایت احمد غلامپور در جلد سوم آن منتشر می‌شود

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • تجلیل از راویان فعال روحانی موسسه فرهنگی روایت سیره شهدا
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد