Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت قطر مجددا بر حل بحران کشورهای حاشیه خلیج فارس از طریق گفت‌وگوی سازنده که از حاکمیت کشورها حفاظت کند، تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، طلال رشید آل خلیفه، دبیر اول هیأت قطر در سازمان ملل در نشست شورای امنیت خاطرنشان کرد: تداوم محاصره علیه قطر به مثابه نقض آشکار قوانین بین‌المللی و احکام سازمان ملل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، وزیر خارجه قطر از نشست‌های مختلف میان مقامات ریاض و دوحه پرده برداشته و اعلام کرده بود، کشورش با عربستان برای حل این بحران گفت‌وگو می‌کند.  

وی اعلام کرد: در حل بحران از مرحله رکود خارج شده و وارد مرحله پیشرفت شده‌ایم چرا که برخی مذاکرات میان ما و عربستان در حال انجام است و امیدواریم این مذاکرات به پیشرفتی منجر شود و ما پایان این بحران را نظاره‌گر باشیم.

کشورهای محاصره‌کننده پنجم ژوئن ۲۰۱۷ روابط خود را با قطر به اتهام حمایت این کشور از آنچه که گروه‌های "تروریست‌" خواندند قطع کردند؛ اتهامی که دوحه بارها آن را رد کرده است. این کشورها قطر را تحریم کرده و برای از سرگیری روابط ۱۳ شرط از جمله بسته شدن پایگاه نظامی ترکیه در قطر را مطرح کردند اما دوحه همه این مطالبات را رد و آن را مداخله در امور کشورش دانست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بحران قطر و کشورهای عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم

همه رئیس جمهورهای آمریکا در مصاحبه هایشان از کلمه خلیج فارس استفاده می کردند، خلیجی که همیشه فارس بوده و تا ابد خلیج فارس خواهد ماند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واکنش روسیه به اقدام خصمانه کشورهای بالتیک برای قطع روابط
  • رئیس سیا اقامت خود را در دوحه تمدید کرد
  • ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • حماس: روابط ما با قطر در وضعیت عادی است
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم