Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:55:27 GMT

هوای اصفهان مه آلود می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۲۱۶۱

هوای اصفهان مه آلود می‌شود

حجت الله علی عسگریان روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: وضعیت ناپایداری‌ها تا بعدازظهر امروز در استان وجود دارد و بارش برف به تدریج قطع می‌شود.

وی بیان کرد: خروج سامانه ناپایدار از استان مه آلودگی را برای امشب و افت محسوس دما را برای فردا(چهارشنبه) به‌دنبال خواهدداشت.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت افزود: دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به پنج درجه سانتیگراد و در سردترین ساعت به پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گرمترین نقطه استان اصفهان را چوپانان با ۱۲ و سردترین را بویین و میاندشت با ۱۵ درجه سانتی گراد زیر صفر اعلام کرد.

علی عسگریان یادآور شد بیشترین بارندگی در ۲۴ ساعت اخیر در استان اصفهان در شهرستان خوانسار با ۷.۹ میلیمتر بارش ثبت شده است.

وی ادامه داد: بیشترین بارندگی‌ها پس از خوانسار به ترتیب برای دهق ۷.۶ ، نطنز ۷.۳، کاشان ۷.۱ ، اردستان ۴.۶، آران و بیدگل ۴.۵، داران ۴.۴،علویجه چهار ، بادرود ۲.۴، نایین ۲.۳ و شهرضا ۲ میلیمتر ثبت شده است.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان برای شهر اصفهان در روز چهارشنبه(فردا)، هوای صاف تا  قسمتی ابری  گاهی وزش باد  و برای روز پنجشنبه، هوای صاف تا  قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد.

برچسب‌ها هواشناسی بارش برف بارش باران اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی بارش برف بارش باران اصفهان هواشناسی بارش برف بارش باران اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز با گذر سامانه از خوزستان، همچنان احتمال بارش‌های خفیف در مناطق مرتفع شرقی، شمالی مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: از فردا در اغلب مناطق خوزستان پدیده غالب مه یا مه رقیق بعد از بارندگی در اغلب مناطق استان به ویژه گردنه‌های کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی است.

سبزه زاری خبر داد: از اوایل دوشنبه سامانه بارشی از سمت غرب و شمالِ غرب وارد خوزستان می‌شود و تا صبح سه شنبه در اغلب مناطق استان سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد متوسط و تندبادهای لحظه‌ای خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، جنوبی و ارتفاعات خوزستان پیش بینی می‌شود. در بقیه مناطق بارش‌ها به صورت پراکنده و نقطه‌ای خواهد بود.

سبزه زاری اظهار کرد: شمال خلیج فارس از امروز آرام ولی از روز دوشنبه مواج و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد برق خواهد بود.

وی گفت: در شبانه روز گذشته آبادان با ۳۰.۸ و دهدز با ۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند؛ همچنین در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۲۹.۵ و کمینه دمای ۱۷.۳ درجه سانتیگراد رسیده است.

کد خبر 6096363

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری