Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدعسکری با بیان اینکه اعتماد به نفس و وعده الهی، زمینه عبور از چالش ها است، گفت: ما در هر شرایطی از اهداف خود یک قدم عقب نشینی نمی کنیم و جلوی زیاده خواهی دشمنان را می گیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان، امیر سرتیپ «محمدعلی سعید عسکری» در جمع تعدادی از خانواده های شهدای ارتش در شهرستان گرگان گفت: ما عزت خود، سربلندی و آرمان های انقلابی به دست آمده خود را به وسیله نظام اسلامی و حرکت انقلابی و نگاه انقلابی و جان فشانی شهدای گران سنگ در جبهه های حق علیه باطل به دست آورده ایم و به ارزانی هم از دست نخواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارشد نظامی آجا در استان گلستان و فرمانده تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی گرگان با بیان اینکه اعتماد به نفس و وعده الهی، زمینه عبور از چالش ها است، خاطر نشان کرد: امروز دشمنان از زاویای مختلف مشغول چالش هستند و هر روز یک جور چالشی را در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار می دهند، اما ما ابایی نداریم، بیمی هم نداریم، چون ما زنده ایم، ما متحرکیم، ما رهبری هوشمند، فهیم و با بصیرت دشمن شناسی داریم.

 

وی ادامه داد: امام خامنه ای عزیز به لطف خدا و به برکت آرمان های انقلاب و حضرت امام و حکمت و درایت مقام معظم رهبری، به سرعت رو به رشد هستیم و دشمنان  خود بهتر می دانند در مقابل مردم با تمدن و خانواده های مقاوم شهدا پا در رکاب ایران صحبت زور، صحبت  منیت آن ها معنا ندارد.

 

سعیدعسکری با اشاره به فرایند نظم بخشی برای ایستادگی در مقابل ترفندهای دشمنان، گفت: ما در هر شرایطی از اهداف خود یک قدم عقب نشینی نمی کنیم و جلوی زیاده خواهی دشمنان را می گیریم و از دولت، مسئولان دولت حمایت می کنیم و آنجایی هم که لازم باشد با عقل و خرد، احترام متقابل از دولت هم انتقاد می کنیم.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما فهما سردار سلیمانی رویداد ملی فهما آیت الله رسولی محلاتی انتقام سخت دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • نابودی طاغوت وعده صادق الهی است
  • نابودی طاغوت صادق‌ترین وعده الهی است
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی