Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی روز سه شنبه با تاکید بر استقبال استان از مشارکت ایمیدرو در احداث مجتمع فولاد و ذوب‌آهن ازنا افزود:‌ در ادامه پیگیری مشکلات صنایع و واحدهای تولیدی استان با دکتر خداداد غریب‌پور معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) رایزنی شده است.

وی اظهار داشت:‌ در این نشست، نحوه مشارکت سازمان گسترش و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) در مجتمع فولاد و ذوب‌آهن ازنا بررسی شد و انتظار می رود با توجه به مساعدت استان برای فراهم کردن شرایط حضور این شرکت، فعالیت ایمیدرو در مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح با سرمایه گذاری ۱۰ هزارو ۳۵۰میلیارد ریال و با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال تکمیل است که نیاز به تامین اعتبار دارد و با راه‌اندازی آن حدود یک هزار و ۱۶۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.

خادمی تصریح کرد:‌ مجتمع فولاد و ذوب‌آهن ازنا در فاز نخست با ظرفیت تولید ۱.۲ میلیون تن ورق فولادی در سال و در فاز دوم با ظرفیت تولید ۷۰۰ هزار تن شمش فولادی به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ایران ذوب آهن سرمایه گذاری فولاد معاون وزیر قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط