Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تا سال ۱۴۰۰ طرح یاریگران زندگی در تمامی مدارس شهر تهران اجرایی خواهد شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ستاد مبارزه با موادمخدر استان درباره اجرای طرح یاریگران زندگی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سال ۹۸ طرحی به نام یاریگران زندگی است که تفاهم‌نامه آن بین آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با موادمخدر منعقد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر این طرح در حدود ۲۰ درصد از مدارس سراسر کشور در حال اجرا است و در طرح یاریگران زندگی به دنبال کاهش تمایل و پیشگیری از مصرف موادمخدر هستیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ترویج فرهنگ، ترویج فعالیت‌های داوطلبانه و مشارکت‌آمیز در بین دانش‌آموزان با اجرای این طرح انجام می‌شود.

کریمی گفت: در طرح یاریگران زندگی توانمندسازی گروه‌ها و تشکل‌های دانش‌آموزی را خواهیم داشت و فعالیت‌های پیشگیری نیز انجام می‌شود.

وی گفت:‌کانون یاریگران زندگی هم در راستای توانمندسازی و آگاه‌سازی دانش‌آموزان تشکیل شده است و شهر تهران دارای ۱۹ کانون یاریگران زندگی است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: آزمون سلامت روان دانش‌آموزان نیز سال گذشته برگزار شد و بالغ بر ۸۸ هزار دانش‌آموز تحت پوشش قرار گرفتند.

کریمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نقشه خطرپذیری شهر تهران را آماده و ترسیم کرده‌ایم و همه مناطق و مدارس می‌دانند که چه مشکلاتی را پیش‌رو دارند.

وی خاطرنشان کرد: شبکه‌سازی کانون‌های یاریگران زندگی انجام شده است و کارگاه‌های توجیهی نیز برای مدارس برگزار کرده‌ایم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۰ درصد از مدارس دوره اول و دوم شهر تهران که حدود ۸۵۰ مدرسه می‌شود تحت پوشش طرح یاریگران قرار گرفته است و تا سال ۱۴۰۰ تمامی مدارس شهر تهران تحت پوشش این طرح قرار می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مدارس تهران مواد مخدر شهر تهران ستاد مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا در این مراسم سید محمد طباطبایی معاون وزیر و رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تعریف منظومه جدیدی در وزارت آموزش پرورش با عنوان پرورش فراگیر، گفت: در این منظومه سه شعار محوری ایمان، امید و خردورزی و خودباوری و نشاط دنبال می‌شود.
محمد حسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ضمن پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تشریح آثار ایشان، هفته معلم را به معلمان مدارس ایرانی مستقر در ترکیه تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • استاندار زنجان: به آموزش و پرورش بی‌توجه بود‌ه‌ایم
  • باید عدالت آموزشی در استان زنجان برقرار شود
  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • تجلیل از معلمان ایرانی در آنکارا
  • نخستین آیین‌نامه اجرایی سند تحول آموزش و پرورش تصویب شد
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای