Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان با احترام به نظر کارشناسان که شرایط تیمش را نقد می‌کنند، اعلام کرد آنها به تیم نزدیک هستند و شرایط را بهتر ارزیابی می‌کنند. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید استیلی، سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان پیش از آخرین دیدار تیم مقابل چین در رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: بعد از باختی که مقابل کره جنوبی داشتیم، شرایط‌مان نسبتاً خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رغم شایستگی‌هایی که داشتیم نتوانستیم در دو بازی اول به حق‌مان برسیم. همه دیدند که در گروه سختی قرار داریم و حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به سختی گروه ما اذعان دارد.

وی افزود: بازی‌ها بسیار نزدیک به هم است. درباره در دو بازی ابتدایی باید بگویم شاید توانایی بازیکنان ما بیشتر از اینها بود. در بخش ساختار حمله یک مقدار احتیاج به زمان داشتیم. فرصتی می‌خواستیم ساختار تیمی و ساختار دفاعی را درست کنیم. در مدت کوتاهی که داشتیم، توانستیم ساختارمان را درست کنیم، اما به حق‌مان در دو بازی اول نرسیدیم. در بازی با کره جنوبی حداقل باید مساوی می‌گرفتیم که با خیال آسوده‌تری به مصاف چین برویم و این بازی را پشت سر بگذاریم تا با یک برد صعود دست خودمان باشد.

سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان خاطرنشان کرد: بازیکنان‌مان را از نظر روحی آماده کرده‌ایم تا بازی با چین را خوب پشت سر بگذاریم. تیم چین را خوب آنالیز کردیم و پیش از آخرین تمرین نقاط ضعف و قوت بازی چین را به بازیکنان گوشزد کردیم. شرایط تیمی ما و روش بازی‌مان مقابل چین را به بازیکنان گفتیم. از طرفی به نقطه نظرات تمام کارشناسان احترام می‌گذارم، اما ما کنار تیم هستیم و از نزدیک می‌بینیم که کدام بازیکنان آماده‌تر هستند و شایستگی این را دارند که از ابتدا در ترکیب باشند یا تعویض شوند.

استیلی گفت: شرایط آب و هوایی در اینجا گرم و شرجی است. به طور مثال می‌بینید وقتی قائدی را در نیمه دوم به زمین فرستادیم شرایط بهتری داشت و در بازی با کره جنوبی از ابتدا در ترکیب بود. یا شجاعی که تعویض شد، شرایط تیم‌مان بهتر شد یا سایر بازیکنان ما هم همین شرایط را دارند. ما نزدیک تیم هستیم و یکی دو مربی دیگر هم کنار تیم حضور دارند و آنها می‌بینند که شرایط بازیکنان چگونه است. وقتی نزدیک تیم هستیم می‌خواهیم بهترین تیم را در زمین بگذاریم و نفر مهم نیست. می‌خواهیم با بهترین تیم بهترین نتیجه را بگیریم.

وی با اشاره به دیدار مقابل چین و شانس صعود ایران از گروهش اظهار داشت: امیدوارم که بتوانیم مقابل چین بهترین نتیجه را بگیریم و بازیکنان بتوانند مردم را خوشحال کنند. مراقب بازی ازبکستان و کره جنوبی هم هستیم و اگر طبق روال پیش برود، کره باید پیروز شود. آنها خیلی خوب در این مسابقات برنامه ریزی کرده‌اند و با 23 بازیکن آماده به مسابقات آمده‌اند و همراه با ازبکستان شانس قهرمانی هم دارند. خودمان هم باید بازی خوبی انجام دهیم و حداقل با دو گل چین را شکست بدهیم تا کره هم ازبکستان را شکست بدهد تا ما صعود کنیم. مردم ما را دعا کنند و ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، همان‌طور که در دو بازی اول بازیکنان و کادرفنی هر چه در توان داشتند گذاشتیم، اما کمی هم بدشانس بودیم. امیدوارم در بازی فردا مقابل چین جبران کنیم.

سیدصالحی: امید نورافکن در خط دفاعی هدر می‌رود/ از بازیکنان تیم امید انتظار بیشتری داشتماستیلی: بعد از 20 دقیقه اول بازیکنان ما به خواب رفتند/ شایسته کسب یک امتیاز بودیم

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتبال امید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال امید تیم فوتبال امید حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند

سامان آقازمانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اتفاقات رخ داده در بازی سرخپوشان برابر تیم ملوان اظهار کرد: به نظرم این رفتار‌ها برای هر ۲ تیم زشت است. زمانی که تیمی مقابل باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرد خودش را گم می‌کند و می‌خواهند عرض اندام کنند و از خود بیخود می‌شوند. یکسری حرکات و رفتار‌هایی می‌کنند که متاسفانه  در شان هیچ کدام از ایرانی‌ها نیست.

او افزود: هوادار خاطی سپاهان اول به خانواده اش توهین کرده  و این از شان و شخصیتش است. البته ما نباید به این حاشیه‌ها دامن بزنیم و زرنگ باشیم و تیم را نباید به حاشیه ببریم و ۵ بازی مهم داریم و هدفمان قهرمانی است و با دیدن این افراد و تیم‌ها باید قدرت خود را دوچندان کنیم که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس باید به مصاف تیم نساجی برود، گفت: تیم‌های پایین جدول در هفته‌های آخر برابر تیم‌های بزرگ گردن کلفت‌تر بازی می‌کنند به خاطر اینکه می‌خواهند امتیازات به دست آورند و از خطر سقوط رها شوند و بتوانند در جدول رده بندی بمانند. تیم نساجی امسال از اول فصل با مهدی رحمتی شروع کرد و نتایج خوبی نگرفت، اما هیچ چیزی از ارزش‌های رحمتی کم نمی‌کند و مربی خوب و با دانشی هست. نساجی جایگاهی دارد که می‌آید تا از پرسپولیس امتیاز بگیرد و ما باید زرنگ باشیم و بتوانیم جلوی نساجی بتوانیم بهترین بازی خود را انجام بدهیم. نساجی احتمالا روی ضد حملات برنامه دارد و ما نباید اسیر این ضدحملات شویم و بتوانیم در همان دقایق اولیه کار را به اتمام برسانیم.

آقازمانی درباره برگ برنده این بازی گفت: غیرت بازیکنان برگ برنده این بازی هست. ما باید تمرکز در بازی‌ها داشته باشم. مطمئن باشید ما می‌توانیم با همتی که بازیکنان ما داشتند و تمرکزی که روی زمین به دست آوردند بتوانند ۳ امتیاز این بازی را بگیرند. البته باید در ۵ بازی باقی مانده بهتر عمل کنیم. موقعیت‌ها را از دست ندهیم و گل‌های زیادی را بتوانیم بزنیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی  ال کلاسیکو ایرانی کیفیت نداشت، گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جذابیت خودش را دارد. تیم سپاهان یکی از تیم‌های بزرگ هست که بازیکنان خوبی گرفت، اما اسیر حاشیه‌ها شد و نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. به هر حال سپاهان تیم کمی نیست. به هر حال بازی  پرسپولیس و استقلال هم خوب از آب در نیامد و این بازی هم با بازی‌های دیگر فرقی ندارد و حساسیت بازی زیاد است و این موضوع باعث می‌شود که روی  روند بازی بازیکنان تاثیربگذارد و نتوانیم آن بازی که در نظر داریم رخ بدهد. تیم سپاهان برای گل نخوردن به زمین مسابقه آمده  و همه راه‌ها را بسته بود؛ و پرسپولیس هم نتواست از موقعیت به دست آورده استفاده کند.

او درباره اینکه شانس پرسپولیس و  سپاهان را در بازی چطور  می‌بیند، گفت: ما محکوم هستیم که به بازی‌های خودمان برسیم و ۵ بازی را ببریم و امتیاز از دست ندهیم و اینکه باعث می‌شود که استقلال در این بازی‌ها به گیر بیفتد و نتواند بازی کند و لغزش داشته باشد. ما باید به کمین بنشینیم تا امتیازات خود را جمع کنیم.

آقازمانی گفت: به نظرم تیم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر به برتری می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید