Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سید مجید موسوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: انتخاب تولید کنندگان و بهره برداران نمونه با رویکرد الگوسازی و انتقال پیام شکرگزاری و قدردانی از خدمت گزارانی است که در عرصه تامین غذای مردم ازخودگذشتگی کرده و  با هموار ساختن سختی های مسیر تولید، از  برکت تلاش و کوشش آنان، مزارع سرسبز و سفره مردم فراوان از نعمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی افزود: کشاورزان پیشرو و تولیدکنندگان نمونه ملی بخش کشاورزی که از طریق به کارگیری دانش و تکنولوژی های روز و یافته های نوین تحقیقات توانسته اند ضمن افزایش عملکرد و بهره وری آب در سازگاری با محیط زیست، محصولاتی سالم تولید کنند، پیشرو و پیشران توسعه کشاورزی پایدارکشور هستند.

او گفت: استان البرز به عنوان قطب کشاورزی دانش بنیان در کشور توانست با مساحت اندک زمین‌های زراعی و باغی خود ۵ نمونه ملی در لیست نمونه‌های کشوری داشته باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: ابن فرایند با اهتمام و پیگیری‌های مجدانه کارشناسان در زیر بخش‌های مختلف شناسایی و درکمیته‌های فنی؛ بررسی، انتخاب و معرفی شده و در نهایت منتخبین استانی به کمیته‌های راهبردی وزارت متبوع معرفی و بعد از بررسی مستندات و بازدید‌های میدانی به عنوان تولیدکننده نمونه ملی معرفی گردیده اند.

انتهای پیام / ر. م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام صیادی به مناسبت روز ماما ضمن قدردانی از خدمات جامعه مامایی در جهت ارتقای سلامت مادر و نوزاد مطرح کرد: در استان البرز بیش از یک هزار و ۲۰۰ ماما در بخش‌های بهداشت، درمان و آموزش فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۱۲ نفر در بخش خصوصی و ۹۳۱ نفر در بخش دولتی و ۶۴ نفر در بخش تأمین اجتماعی هستند.

وی با اشاره به اینکه هفته ملی ماما با شعار «هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت» از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، گفت: جامعه مامایی در راستای ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند. در سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲/۳ درصدی همراه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز عنوان کرد: این استان در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی رتبه دوم کشوری را دارد و در سال گذشته این شاخص رشد داشته است. طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد.

صیادی ادامه داد: این شاخص در تمامی بیمارستان‌های استان البرز که زایشگاه دارند رعایت شده است و فقط بیمارستان کمالی با این استاندارد کمی فاصله دارد. یکی از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی در ارتقای جامعه مامایی افزایش تعداد ماماهای شاغل در بیمارستان کمالی است تا به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

کد خبر 6096409

دیگر خبرها

  • ۱۳ استان در معرض تهدید سن و زنگ زرد هستند
  • سالانه ۳۰ هزار تن کشمش در خنداب تولید می شود
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • احداث ۴۲ هزار متر مربع فضای آموزشی در ایلام
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • توسعه وکشت گیاهان دارویی کم آبخواه در میانکوه
  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد