Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرکی هم موافق حضور مربی ایرانی در راس کادرفنی تیم ملی است.

طرفداری- حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد انتخاب یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی در نهایت به سود فوتبال ایران خواهد بود.

حسین فرکی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره عملکرد پیکان در نیم‌فصل اول و اینکه آنها نتایج خوبی در 16 بازی گذشته نگرفته‌اند، گفت:

قبول داریم که از لحاظ امتیازگیری به آن چیزی که می‌خواستیم دست پیدا نکردیم، اما با بچه‌ها صحبت کردم و باید در نیم‌فصل دوم دنبال جبران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته حق ما این نبود، چون در 10 هفته اول شرایط خوبی داشتیم و در ادامه چیزی که انتظار داشتیم، رخ نداد. بخشی از مشکلات ما هم مربوط به برنامه‌ریزی لیگ بود، چون دو بازی پیکان مقابل تراکتور و پارس جنوبی عقب افتاد و این موضوع برنامه تیم ما را به‌هم ریخت.

وی ادامه داد:

با عقب افتادن این دو مسابقه، برنامه تمرینی و مسافرت تیم ما به‌هم ریخت و بچه‌ها تا حدودی خسته شدند، در ضمن این برنامه باعث شد تا فصل نقل‌وانتقالات را هم تقریباً از دست بدهیم. فصل نقل‌وانتقالات از تاریخ 26 آذر ماه شروع شد، اما ما هفتم دی ماه آخرین بازی را انجام دادیم، بعد از آن هم یک هفته استراحت کردیم و در شروع تمرینات هم دو روز استراحت داشتیم. ما در مجموع هشت روز برای جذب بازیکن زمان داشتیم و در نهایت چند بازیکن جدید به تیم اضافه شدند. با چند بازیکن هم صحبت کرده بودیم که موفق به جذب آنها نشدیم، چون توان مالی‌اش را نداشتیم. شش تیم بالای جدول و حتی برخی تیم‌های دیگر در پایین جدول هم شرایط مالی بهتری دارند و بازیکنان موردنظرشان را جذب کردند. با این حال تلاش می‌کنیم که در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

مربی پیشین تیم ملی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی و اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال بیشتر روی گزینه ایرانی نظر دارد، تصریح کرد:

در حال حاضر این به نفع فوتبال ماست که مربی ایرانی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد. فدراسیون هم نباید برای انتخاب مربی ایرانی تردید داشته باشد و باید به مربیان خودمان اعتماد کنیم. در این مدت دیدید که چه چالش‌هایی درباره مربیان خارجی ایجاد شد. اعتقاد من این است که مربی ایرانی همیشه با مشکلات کنار می‌آید، اما این موضوع درباره مربی خارجی صدق نمی‌کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، در راستای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ اسپانیا، تمرینات مردان فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود.

چند بازیکن مازندرانی هم به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره دعوت شدند تا خودشان را برای مسابقات پیش رو آماده کنند.

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره، تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

گروه نخست بازیکنان دعوت شده به اردو: از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت
وحید نواب، امیرحسین قربانی (مازندران)، شمس‌الدین شهبازی، امیر نظری (کرمانشاه)، امیرمهدی رحیم‌آبادی، ایمان گل‌شاهین، رضا امینی‌زاده (کرمان)، مهدی شکوهی، مرتضی جمالی (قم)، احسان غلامحسین‌پور، بهنام آرندی، رضا خادمی (فارس)، مرتضی انیسی (تهران)، محسن کولیوند، محمد نادری (لرستان)، هادی خوش‌اقبال (خراسان‌رضوی)، رسول صحرایی (خراسان‌شمالی)، حسین خلیلی (بوشهر)

گروه دوم: از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت
حسن صفری، حسین تیزبر (بوشهر)، مسلم مهرابیان، حسین شجاعی (کرمان)، احسان غلامحسین‌پور، آرمان قنبری (فارس)، مجتبی حسینی، حامد بابائیان (قم)، امین رضایی، مرتضی پایا (مازندران)، امیر فرجی، روح‌اله دهقان، امیر تلخابی (مرکزی)، یونس حسنی، بهروز شاه‌محمدی، میثم بهمنی، میثم محمدی (زنجان)، حمیدرضا عزیزی (تهران)

گروه سوم: از ۲۱ تا ۲۴ اردیبهشت
یاسر رستمی، حسین نوروزی، کمیل علیزاده (مازندران)، مسعود ژولیده (کرمانشاه)، عبدالرضا کریم‌زاده، محمدجواد عالی‌زاده (بوشهر)، عباس ترابی، محسن مختاری (مرکزی)، سجاد آتش‌سقا (خراسان‌رضوی)، رضا سلجوقی (خراسان‌شمالی)، مسلم اکبری (تهران)، علیرضا مددی‌زاده، ابوالفضل سلطانی (کرمان)، سعید جهانی (زنجان)، سجاد نوری‌خواه (قم)، محمدعلی موسوی، ابراهیم قائدی، میلاد محمدی (خوزستان)، رضا رحیمی، عرفان گلچین (فارس)

کادر فنی:
سرمربی: علیرضا رعدی (مازندران)
مربی: علیرضا طارمی
مدیر تیم ملی: فرهاد نفرزاده
سرپرست: ابوالفضل رشیدی

دیگر خبرها

  • باشگاه سپاهان: کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • کمیته انضباطی سرعت عمل را در موارد دیگر به کار گیرد
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • دعوت چند بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره