Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه با اشاره به قطع ارتباط راه‌های روستایی در اثر وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی زمینی سپاه در حال حاضر ۳ فروند و نیروی دریایی نیز یک فروند بالگرد Mi-۱۷ را برای امدادرسانی فعال کرده‌اند. تاریخ انتشار: 15:02 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۷۸۸

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان در گفتگویی اظهار داشت: پس از بازدیدی که به وسیله بالگرد از بخش بزرگی از مناطق سیل زده چابهار داشتیم مشخص شد اشکال اساسی قطع ارتباطات زمینی روستا‌های در محاصره سیل است؛ بنابراین بیشترین امداد از طریق ترابری هوایی و بالگرد‌ها صورت می‌گیرد که نیروی زمینی سپاه تاکنون ۳ فروند و نیروی دریایی نیز یک فروند بالگرد Mi-۱۷ را در این خصوص فعال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرماندهان ما اعم از فرمانده نیروی زمینی، نیروی دریایی و همچنین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی در منطقه حضور دارند و همه امکانات مهندسی نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور در منطقه فعال هستند و تا این لحظه ۱۰۰ دستگاه ادوات مهندسی برای برقراری اتصالات و ارتباطات زمینی مشغول فعالیت هستند.

فرمانده کل سپاه در ادامه اظهار کرد: آشپزخانه‌های صحرایی متعددی برقرار شده که روزانه هزاران پرس غذا را فراهم می‌کند و از فردا نیز ۵۰ هزار پرس روزانه طبخ خواهد کرد. همچنین حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی و غذایی نیز تاکنون توزیع شده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه رده‌های مختلف سپاه در حال فعالیت در منطقه هستند، تصریح کرد: سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گروه‌های جهادی و نیرو‌های زمینی و دریایی با همه یگان‌ها در منطقه فعال هستند. پایگاه دریایی چابهار هم فعال است و امکانات دیگری نیز توسط نیروی دریایی سپاه در حال گسیل به منطقه است و امیدواریم ظرف روز‌های آینده شاهد بازگشت تدریجی شرایط به قبل باشیم.

بیشتر بخوانید:

امدادرسانی به سیل‌زدگان جاسک به وسیله بالگرد و شناورهای سبک نیروی دریایی ارتش

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان

در نخستین ساعات برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو در راستای مذاکرات سرمایه‌گذاری صورت گرفته با اعلام موافقت مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد بزودی دو فروند بالگرد هوایی به استان همدان اضافه شود. - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از همدان به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، در راستای مذاکرات دو سویه بین معاون اقتصادی استاندار همدان و مدیر‌عامل شرکت هلیکوپتر ایران مقرر شد دو فروند بالگرد به منظور آموزش خلبانی و تقویت خدمات رسانی امداد بیمارستانی به استان همدان اضافه شود.

گفتنی است در حال حاضر یک فروند بالگرد هوا نیوز در بیمارستان استان همدان به منظور انجام خدمات درمانی فعال است.

استان همدان از لحاظ سرعت پاسخگویی به حوادث و سوانح از شاخص‌های خوبی برخوردار است، ولی برای افزایش کمی و کیفی خدمات امدادونجات افزوده شدن این دو فروند می‌تواند به نوسازی ناوگان هوایی امدادی و آموزشی استان کمک شایانی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان