Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوله گونار سولسشر معتقد است با اینکه تقویم بازی هایشان کاملا فشرده است اما انرژی آن ها برای انجام بازی ها توسط نتایج تامین می شود.

طرفداری- اوله گونار سولسشر در مورد نقل و اتقالات، بازیکنان خط حمله، مصدومیت ها و بازی سخت فردا در برابر وولورهمپتون صحبت کرده است.

به گزارش MEN، کنفرانس مطبوعاتی سولسشر ساعتی پیش به اتمام رسید و این سرمربی پیرامون مسائل مختلفی پیش از بازی حساس فردا در برابر وولورهمپتون صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشر در مواجه با یک پرسش درباره خرید برونو فرناندز اینگونه پاسخ داد:

من هیچ اخبار جدیدی درباره نقل و انتقالات ندارم. خیر؛ اگر خبری را به دست آوریم که بتوانیم به شما بگوییم، من این کار را خواهم کرد اما در حال حاضر من هیچ خبری ندارم.

درباره میسون گرینوود

من فکر می کنم میسون دوران حرفه ای فوق العاده و طولانی مدتی را داشته باشد. اجازه دهید این پسر ابتدا در اینجا به درستی مستقر شود قبل از اینکه درباره آینده او در انگلستان و یورو صحبت کنیم. تمرکز و حواس او بیشتر باید برای بازی کردن برای باشگاه ما باشد و هنگامی که او بیشتر بازی کند، بهتر خواهد شد و این به خودی خود در حال اتفاق افتادن است. او به تازگی به تیم زیر 21 ساله انگلستان دعوت شده است بنابراین می تواند بر روی فوتبال خود تمرکز کند.

درباره مارسیال و رشفورد

آن ها به سختی کار می کنند تا از نظر سطح بازی پیشرفت کنند. همه چیز به خوبی در حال انجام است، میسون در اولین فصل حضورش در 20 بازی موفق به زدن 9 گل شده که فوق العاده است. مارکوس در تمامی این مدت در حال رشد و پیشرفت بوده است و آنتونی (مارسیال) 8 هفته از مسابقات لیگ برتر انگلیس را از دست داده است. من تحت تاثیر تمام کنندگی خوب آن ها قرار گرفته ام. ما از آن ها ثبات در عملکردشان را می خواهیم و ما از آن ها چیز های بیشتر و بیشتری را خواهیم دید.

در مورد بازگشت اریک بایی به میادین فوتبال

او به بازگشت به میادین خیلی نزدیک شده است. ممکن است برای آخر هفته در دسترس باشد. امروز یک بازی برای تیم رزرو انجام خواهد داد. امیدوارم بتواند 90 دقیقه کامل را به میدان برود و بتواند برای بازی با لیورپول آماده شود.

درباره تقابل فردا با وولورهمپتون

بارها با آن ها بازی کرده ایم، بنابراین ما با تیمی رو به رو خواهیم شد که کم و بیش همه چیز را درباره ما می داند. ما با آن ها طی چند هفته آینده در لیگ برتر انگلیس نیز بازی خواهیم کرد. در بازی با وولوز در هفت گذشته، ما در نیمه اول خوب بازی کردیم اما نیمه دوم نمایش نا امید کننده ای داشتیم اما در خانه خود می خواهیم مطمئن باشیم که به مرحله بعد صعود خواهیم کرد. جام حذفی تورنومنتی است که ما در جوانی آرزوی بردن این جام را داشتیم. من فینال هایی که خودم در آن حضور داشتم و این جام را بردیم را دوست دارم و اکنون نیز می خواهیم این جام را بالای سر ببریم.

 

خستگی تیم با توجه به تقویم فشرده

نتایج به شما انرژی می دهند و این برای من خوب است. فقط باید قبل و بعد از هر بازی شما را ببینم! تنها با محاسبه ای ساده، این چهاردهمین بازی ما در 45 روز اخیر است. ما همچنین 5 یا 6 بازی قبل از تعطیلات زمستانی برگزار کردیم که این بی رحمانه است. 18 بازی در کمتر از 60 روز که از نظر جسمی و روحی سخت است. ما باید از آن ها (نتایج) انرژی بگیریم. با یک نتیجه خوب و عملکری خوب به مانند بازی با نوریچ، آن ها (بازیکنان) احساس خوبی پیدا می کنند.

از نتایج بد نیز باید به عنوان یک انگیزه استفاده شود زیرا این نشان می دهد که ما همچنان نیاز به پیشرفت و بهبود عملکرد خود داریم، ما تنها به یک ریتم نیاز داریم. هنگامی که من بازی می کردم احساس می کردم که به یک ریتم درست در بازی ها دست پیدا کردیم که گاهی بازی می کنیم و گاهی استراحت می کنیم و من هرگز به یک مشکل از لحاظ فیزیکی و جسمانی بر نخوردم و بازیکنانی مانند روی (کین)، اسکولزی و گری (نویل) نیز پیشرفت (به دلیل داشتن ریتم) می کردند. 

در مورد گزارشات مالی درباره باشگاه

برای من مهم ترین چیز این است که ما نتایج خوبی کسب کنیم و نمایش های خوبی در زمین به اجرا بگذاریم که مورد توجه من قرار گیرد اما من می دانم که ما یکسری منابع مالی به دست آوردیم و اگر بخواهیم وارد بازار نقل و انتقالات شویم، مورد حمایت واقع می شویم. ما هنوز در بالای جدول حضور داریم، بنابراین هنوز در مکان خوبی قرار داریم.

درباره ترکیب تیم در بازی فردا

احتمالا همان ترکیبی که در بازی هفته گذشته در برابر نوریچ شاهد آن بودیم را داشته باشیم. اریک بایی امروز بازی می کند (برای تیم رزرو) بنابراین به آمادگی کامل نزدیک است اما برای به میدان رفتن او چند روزی زود است.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۳۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پکن؛ چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پکن با حضور فیلم از ۱۱۸ کشور در پایتخت چین برگزارشد این جشنواره در مجموع ۴۲۷۳ فیلم را دریافت کرد که ۸۷ درصد آن مربوط به کشور‌های خارجی بود.
یک کارشناس و تحلیل‌گر شرق آسیا می‌گوید ما مشتاقانه منتظر همکاری با فیلم‌سازانی در سراسر جهان هستیم تا آینده بهتری برای سینما ایجاد کنیم، فیلم‌های چینی دارای ژانر‌ها و مضامین مختلف هستند.
همزمان با برگزاری این جشنواره آقای محسن بختیار سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با مائویو رئیس سازمان سینمایی چین دیدار و درباره موضوعات مختلف همکاری سینمایی بین دو کشور، تولید فیلم و سریال، مشارکت حداکثری در جشنواره‌ها و رویداد‌های سینمایی، اکران فیلم در دو کشور، تبادل استاد و دانشجو و هیأت‌های سینمایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مائویو رئیس سازمان سینمایی چین هم در این دیدار به ظرفیت دو کشور در زمینه تهیه و ساخت فیلم‌های سینمایی و تفاهم نامه‌هایی که وجود دارد اشاره کرد و گفت فیلم سازان دو کشور می‌توانند پیش از گذشته در تهیه و ساخت فیلم‌هایی با موضوعات مورد علاقه پکن و تهران تعامل و همکاری خود را گسترش دهند.
رئیس سازمان سینمایی چین گفت فیلم‌های ایرانی همیشه از سوی مخاطبان چینی مورد توجه قرار گرفته است، کارگردانان و فیلم سازان چینی و ایرانی همواره در جشنواره‌های دو کشور حضوری فعال دارند و باید با یک برنامه مدون در زمینه ساخت فیلم فعالیت‌های خود را توسعه دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


۱- مونیکا جانگ - کارشناس و تحلیل گر امور سینمایی وفرهنگی
۲- محسن بختیار - سفیر جمهوری اسلامی ایران
۳- مائویو - رئیس سازمان سینمایی چین

دیگر خبرها

  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • نتایج بازی‌های فوتبال جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • دروسی: در بازی برگشت حرف‌هایی برای گفتن خواهیم داشت