Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان امکانات موردنیاز را در اختیار ستاد انتخابات بگذارند گفت: قانون ملاک عمل مجریان انتخابات در استان سمنان باشد. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در ششمین نشست شورای اداری استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال بر اهمیت حضور و مشارکت حداکثری مردم در این آوردگاه مهم و حساس تأکید کرد و اظهار داشت: انتخابات رویدادی مهم است که نشان‌دهنده دل‌بستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعلام اسامی رد صلاحیت شدگان کاندیداهای این دوره از انتخابات گفت: امیدواریم در مرحله بررسی صلاحیت‌ها افرادی که برنامه‌ای برای توسعه همه‌جانبه کشور دارند، به صحنه انتخابات برگردند.

استاندار سمنان بر رعایت اصل بی‌طرفی تمامی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این استان در انتخابات پیش رو تأکید کرد و افزود: امکانات و نیروی انسانی در صورت نیاز باید از سوی دستگاه‌های اجرایی در اختیار ستاد انتخابات استان سمنان قرار گیرد.

برنامه انتخاباتی شبکه پنج شروع شدباطل شدن 10 هزار شکایت انتخاباتی در افغانستانفعالیت نامزدهای انتخاباتی استان مرکزی در فضای مجازی رصد می‌شود

آشناگر امنیت و سلامت انتخابات را از مهم‌ترین مؤلفه‌ها و محورهای برگزاری انتخابات عنوان کرد و گفت: قانون نصب العین در برگزاری انتخابات باید قرار گیرد.

وی بر لزوم همکاری همه مدیران و مسئولان، رسانه‌ها در افزایش نرخ مشارکت کردم در انتخابات پیش رو تأکید کرد.

استاندار سمنان بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در استفاده از زیرساخت‌های دولت الکترونیک همت و توجه بیشتری داشته باشند.

آشناگر در بخشی دیگر از سخنان خود به رویدادهای هفته گذشته ازجمله شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست آمریکای جنایتکار اشاره کرد و گفت: باید قصاص خون سردار سلیمانی گرفته شود.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود

رمضانی در همایش عوامل اجرایی مرحله دوم انتخابات در استان البرز گفت: تعداد حوزه‌ها در شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد و نیز بخش پلنگ آباد، مشکین دشت و آسارا تا کنون بر اساس آنچه که هیأت‌های اجرایی و نظارت بنا بر تشخیص تعیین کرده‌اند ۸۷۶ شعبه اخذ رأی در مرحله دوم انتخابات تصویب و تعیین شده است که ۶۶۹ شعبه متعلق به کرج و ۱۵۹ فردیس و هشت شعبه اشتهارد است.
 
او با بیان اینکه در این مرحله هم از آمادگی کامل برخوردار هستیم، گفت: عوامل اجرایی آموزش‌های لازم را کسب کنند و همچنان آموزش‌های لازم را خواهند دید. همچنین عوامل اجرایی سر صندوق‌های رأی هم آماده برگزاری انتخابات با شور و نشاط هستند.
 
رمضانی گفت: مدت مجاز تبلیغات هفت روز از ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت است و نامزد‌های انتخاباتی تبلیغات خود را در این یک هفته انجام دهند و روز جمعه ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
رییس حوزه انتخابی کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به اینکه مرحله دوم انتخابات استان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار خواهد شد افزود: افرادی که قبلاً در حوزه انتخابیه کرج رأی داده‌اند می‌توانند مجددا در این دوره از انتخابات شرکت کنند. افرادی که هیچ رأیی نداده‌اند در سراسر کشور می‌توانند رأی دهند. مدارکی که برای اخذ رأی نیاز است کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت یا گذرنامه است.
 
او گفت: برگزاری محله محور انتخابات در ۱۴ حوزه در دور اول باعث شد تا کمترین مشکل و نقص را در روز انتخابات داشته باشیم و با تلاش‌های صورت گرفته برخی نواقص به ویژه در راه اندازی شعب و آماده سازی دستگاه‌های احراز هویت برطرف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • سمنان در اجرای سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل نیازمند خودمراقبتی است
  • تکالیف کارگروه پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تعیین تکلیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد