Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاخص بورس با رشد ۳۸۷۴ واحدی در پایان معاملات روز جاری به ۳۹۵ هزار و ۹۱۲ واحد رسید تا برخلاف روزهای گذشته که بیش از ۱۰ هزار واحد صعود شدید را تجربه کرد، در چهارمین روز معاملاتی با سرعت کمتری رشد کند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که همه شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با افزایش مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش شاخص ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۳۸۷۴ واحد رشد معادل ۰.۹۹ درصد به ۳۹۵ هزار و ۹۱۲ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۱۰۳۶ واحد افزایش معادل ۰.۹۹ درصد به ۱۰۵ هزار و ۹۲۶ واحد، شاخص کل «هم وزن» با ۱۶۶۴ واحد رشد معادل ۱.۴۰ درصد به ۱۲۰ هزار و ۵۹۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با ۱۱۱۱ واحد افزایش، معادل ۱.۴۰ درصد به ۸۰ هزار و ۵۱۶ واحد، شاخص آزاد شناور با ۶۶۳۳ واحد کاهش، معادل ۱.۴۵ درصد به ۴۶۴ هزار و ۳۵۵ واحد، شاخص بازار اول با ۳۳۶۱ واحد افزایش معادل ۱.۲۰ درصد به ۲۸۴ هزار ۴۵۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۵۴۲۷ واحد رشد معادل ۰.۶۷ درصد، به ۸۱۹ هزار و ۹۵۱ واحد رسید.

 نمادهای تاثیر گذار

از سویی دیگر امروز ۵۷ نماد « وبملت با ۴۰۱ واحد، اخابر با ۳۹۹ واحد، فملی با ۲۷۳ واحد، نوری با ۲۰۴ واحد و خودرو با ۱۸۷ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

رشد شاخص صنایع

این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «محصولات چرمی با ۵۹۱ واحد صعود معادل ۴.۸۸ درصد به ۱۲ هزار و ۴۸۲ واحد، خودرو با ۲۴۸۶ واحد افزایش معادل ۴.۵۵ درصد به ۵۷ هزار ۱۹۴ واحد، سایر معادن ۳۶۴۱ واحد رشد معادل ۴.۰۴ درصد به ۹۳ هزا رو ۸۳۶ واحد، اداره بازارهای مالی ۱۱ واحد افزایش معادل ۳.۵۸ درصد به ۳۴۰ واحد، بانکها با ۵۱ واحد رشد، معادل ۳.۰۳ درصد به یک هزار و ۷۵۴ واحد، رادیویی با ۹۳ واحد افزایش معادل ۲.۹۴ درصد به ۳ هزار و ۲۸۰ واحد، مالی با ۱۲۳۴۷ واحد رشد معادل ۲.۸۲ درصد به ۴۵۰ هزار و ۶۱ واحد» رسید.

بیشترین کاهش قیمت ها

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «ورنا، شپارس، اخابر، خساپا، دسینا، شکربن و فباهنر» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «پکویر، قثابت، ولغدر، سفار، غشان، سصوفی و سکرد» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۵۹۴ هزار نوبت معاملاتی، ۶ میلیارد و ۱۸۳ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۳۴ هزار و ۶۸۸ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازار سرمایه شاخص کل بورس معاملات بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۱۵، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۱۰۲، پیشوا با شاخص ۱۱۷، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۱۱۲، شریف منطقه دو با شاخص ۱۱۷، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۸، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۰۶، قرچک با شاخص ۱۳۵، ورامین با شاخص ۱۱۰، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۲، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۵۸، پارک رازی با شاخص ۵۶، پاکدشت با شاخص ۷۳، پردیس با شاخص ۸۰، پونک با شاخص ۵۷، تهران پارک شکوفه با شاخص ۸۰، چشمه با شاخص ۵۶، دانشگاه تهران با شاخص ۷۵، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۶۷، ژئوفیزیک با شاخص ۵۸، سرخه‌حصار با شاخص ۹۶، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های سلامت با شاخص ۸۸، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۷۵، شهرداری منطقه دو با شاخص ۷۸، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۶۹، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۸۷، لواسانات با شاخص ۶۹، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۸۰، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۹۶ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۸۵ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های باغستان شهریار با شاخص ۴۶، دماوند با شاخص ۳۷، رباط‌کریم با شاخص ۴۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۳۳، علم و صنعت با شاخص ۴۱، قدس با شاخص ۴۱، ملارد با شاخص ۵۰، در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 748042

دیگر خبرها

  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • افزایش ۲ هزار و ۸۶۵ واحدی شاخص کل بورس
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد