Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با ثبت نام در سامانه بچه های مسجد به عضویت فهما در آمد.

حجت الاسلام «مسعود راوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، یکی از بزرگترین افتخارات خود را مدیریت ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در گذشته و ارتباط با فعالان مسجدی خواند و گفت: صحبت های جذاب و شنیدنی حجت الاسلام ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در صدا و سیما در خصوص رویداد ملی فهما، انگیزه ای شد تا در سامانه بچه های مسجد عضو شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیر سابق ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: فهما یا همان پایتخت فرهنگ هنر مساجد ایران، اسم با مسما و هدفمندی که در درون آن مباحث بسیار زیادی نهفته است.


مدیر سابق ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از رویداد ملی فهما به عنوان یک اتفاق بزرگ و مهم در سطح مساجد کشور یاد کرد و افزود: این رویداد، اتفاق مهمی است که در سطح کانون های مساجد سراسر کشور گرفته و با شبکه سازی و یکسان سازی فعالیت های کانون، کمک شایانی به ساماندهی، رشد و تعالی فعالیت های آنها می کند.

 

وی با بیان این مطلب که طرح ملی فهما یکی از برنامه های کاربردی برای جامعه هدف مساجد است و انگیزه فعالان مسجدی را مضاعف کرده است، عنوان داشت: فهما در واقع یک حرکت جامع و برنامه مدونی است که می تواند در دستیابی به اهداف گام دوم انقلاب موثر باشد.

 

حجت الاسلام راوند ابراز داشت: این رویداد به عنوان یک حرکت ملی و معنوی در بین فعالان مسجدی است که می تواند به یک حرکت بین المللی در جهان اسلام تبدیل شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد انتقام سخت سقوط هواپیمای اوکراینی طرح ملی فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما طرح ملی فهما فهما سامانه بچه های مسجد حجت الاسلام ارزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان گفت: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت با بیش از ۳۰ اجرا در استان کرمان حضور دارد.

اکبر خدادادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان اظهار کرد: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در استان کرمان حضور دارد و بیش از ۳۰ اجرا در مناطق مختلف استان خواهد داشت.

وی افزود: تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با نمایش عروسکی «استخوان ماهی جادویی» یکی از نمایش‌های پرمخاطب کانون در سال جاری، امروز جمعه هفتم اردیبهشت مهمان مردم رفسنجان است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کرمان با قدردانی از همکاری شهرداری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در اجرای این نمایش تصریح کرد: این نمایش امروز ساعت ۱۷:۳۰ در پارک مادر واقع در بلوار آیت‌الله طالقانی برای مردم شهر رفسنجان اجرا خواهد داشت.

وی ادامه داد: در خلاصه این نمایش عروسکی، سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد؛ حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است‌. فرشته از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش هست آرزویی کند تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.

کد خبر 748043

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​