Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@04:39:47 GMT

چیچاریتو جانشین زلاتان می‎شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۴۴۴۸

چیچاریتو جانشین زلاتان می‎شود؟

خبرگزاری میزان- مهاجم پیشین تیم‎های فوتبال منچستریونایتد و رئال مادرید به زودی جانشین زلاتان خواهد شد. تاریخ انتشار: 15:48 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۴۷۰

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، خاویر هرناندز ملقب به چیچاریتو بازیکن مکزیکی تیم فوتبال سویا در آستانه انتقال به لیگ برتر فوتبال آمریکا موسوم به MLS قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۳۱ ساله که سابقه عضویت در تیم‎های منچستریونایتد و رئال مادرید را دارد، احتمالا به زود راهی تیم لس‎آنجلس گلگسی خواهد شد.

مذاکرات برای این جابه‎جایی در جریان است، اما هنوز توافقی بین طرفین صورت نگرفته است. او که در ماه سپتامبر به سویا ملحق شده، به دلیل نیمکت‌نشینی و اینکه در ترکیب اصلی تیم قرار ندارد، تصمیم به جدایی از این تیم اسپانیایی گرفته است.

چیچاریتو در صورت انتقال به این تیم آمریکایی جانشین زلاتان ابراهیموویچ می‌شود که با جدایی از این تیم راهی تیم میلان شد.

بیشتر بخوانید: چیچاریتو در رادار والنسیا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چیچاریتو چیچاریتو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد پس از سپری کردن چند فصل ناموفق با رئال مادرید تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و بسیاری انتظار داشتند که او هم مانند بسیاری از بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا در سال‌های پایانی زندگی حرفه‌ای خود راهی عربستان یا آمریکا شود.

با این حال، این ستاره بلژیکی تصمیم گرفت که در اقدامی غیر منتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به حضورش در این ورزش به‌صورت حرفه‌ای پایان دهد و این خبر بسیار بدی برای هواداران و علاقه‌مندان به این بازیکن بود.

هازارد حالا در گفت‌وگو با وو اسپورت ورلد در این باره اظهار داشت: «اساسا همیشه به خودم می‌گفتم که قرار است به آمریکا بروم و دو یا سه سال در آنجا بازی کنم. لیگ فوتبال آمریکا لیگ بدی نیست. به شوخی به کریستین بنتکه می‌گفتم که قرار است به او در واشنگتن ملحق شوم. در این صورت می‌توانستم با دوستم بازی کنم، چند پاس به او بدهم و او هم گل بزند.

اما مسئله فقط فوتبال نبود چون ما مجبور بودیم به‌صورت خانوادگی جابه‌جا شویم. همین موضوع باعث شد که در تصمیمم در این باره تجدید نظر کنم. صادقانه باید بگویم که دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم. اگر واقعا به دنبال این بودم که ادامه دهم می‌توانستم به کشور دیگری بروم و حتی با خانواده نقل مکان کنم. اما دیگر چنین چیزی را نمی‌خواستم. دیگر نمی‌خواستم فقط برای اینکه پول در بیاورم به جایی بروم و دو یا سه هفته بعد از خودم بپرسم که چرا این کار را انجام دادم.»

دیگر خبرها

  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد