Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@19:01:32 GMT

نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۴۷۴۶

نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب

 

به گزارش تابناک، نماز سیاسی- عبادی جمعه این هفته در تهران به امامت حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی جنگ هیبریدی هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم گاندو رهبر انقلاب نماز جمعه آیت الله خامنه ای پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی جنگ هیبریدی هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم گاندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است

امام جمعه مبارکه گفت: جنبش دانشجویی و بیداری امروز جوانان در دانشگاه‌های دنیا مرهون روشنگری رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی امروز _جمعه، چهاردهم اردیبهشت ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه مبارکه اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سال‌های گذشته نامه‌ای خطاب به جوانان نوشتند و در نتیجه جهاد تبیین اینک جوانان دانشجو در آمریکا و بعد هم اروپا خواهان پایان قتل عام در فلسطین هستند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۰۰۰ نفر در دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی دستگیر شده‌اند در حالی که تنها درخواست دانشجویان عدم کشتار مردم بی‌گناه غزه است اما آنان شبانه به خوابگاه‌های دانشجویی حمله کرده و دانشجویان را با دستبند می‌برند که جلوه واقعی حقوق بشر آمریکایی است.

امام جمعه مبارکه با اشاره به اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا اضافه کرد: امروز موضوع غزه و فلسطین تنها مختص کشورهای اسلامی نیست بلکه این مسئله جهانی شده و دنیا شاهد برپایی اعتراض دانشجویان در دانشگاه بزرگ است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان با اعتراض مسالمت‌آمیز مشغول حمایت از مردم فلسطین و غزه هستند و از سویی جهانیان شاهد برخوردهای خشن پلیس آمریکا و کشورهای غربی هستند و از این رو چهره واقعی آن‌ها دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به عملیات وعده صادق و پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین همه محاسبات و برنامه‌ریزی‌های دشمنان در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی علیه کشور ما را به چالش کشید.

وی افزود: با گذشت بیش از ۲۰ روز از انجام عملیات وعده صادق همچنان جهان و منطقه تحت تأثیر آن قرار دارد و باید از ۲۶ فروردین امسال (روز انجام این عملیات) به‌عنوان روز تاریخی و بزرگ یاد شود.

امام جمعه مبارکه همچنین با تبریک روز معلم گفت: معلمان همیشه جامعه‌ساز بوده‌اند و نقش معلمان و دانش‌آموزان در انقلاب اسلامی بی‌بدیل و ارزشمند بوده است.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) افزود: گسترش و عمق‌بخشی به مفاهیم دینی و مذهبی به‌ویژه مذهب تشیع در زمان آن امام همان شکل گرفت و ایشان به‌عنوان رئیس مذهب جعفری معروف شدند و این مذهب در بین شیعیان جایگاه ویژه‌ای دارد.

کد خبر 750313

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهرکنندگان تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
  • بیداری امروز جوانان دنیا مرهون روشنگری رهبر انقلاب است
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود