Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می‌گوید تحت‌تأثیر عملکرد مهاجمان تیمش قرار گرفته‌ است. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر  که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در بازی تکراری از دور سوم جام حذفی انگلیس پذیرای ولورهمپتون است، درباره فعالیت این باشگاه در نقل‌وانتقالات زمستانی جاری از جمله تلاش برای جذب برونو فرناندس از اسپورتینگ لیسبون گفت: خبر جدیدی درباره نقل‌وانتقاات ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اتفاقی در این خصوص بیفتد، حتماً شما (خبرنگاران) را در جریان خواهیم گذاشت اما در حال حاضر خبری نیست.

وی همچنین در تمجید از مهاجم 18 ساله‌اش که این فصل در 28 بازی از رقابت‌های مختلف آمار 11 گل‌زده و 4 پاس‌گل از خود برجای گذاشته، اظهار داشت: به نظرم گرین‌وود دوران حرفه‌ای سطح بالا و طولانی در پیش خواهد داشت. بگذارید ابتدا میسون در منچستریونایتد جا بیفتد، سپس درباره حضور او در تیم ملی فوتبال انگلیس و احتمال بازی‌اش در یورو 2020 صحبت کنیم. تمرکز گرین‌وود در حال حاضر انجام بازی‌های بیشتر برای منچستریونایتد و پیشرفت کردن است و این کار با انجام بازی‌های بیشتر برای ما تحقق خواهد یافت.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ همچنین درباره مهاجمان تیمش اظهار داشت: مهاجمان ما سخت در تلاش هستند تا به سطح بالاتری برسند. همه آنها خوب کار می‌کنند. میسون در فصل اولش شگفت‌انگیز بوده، مارکوس رشفورد در حال پیشرفت است و آنتونی مارسیال هم که هشت هفته دور از میادین بود. من تحت‌تأثیر عملکرد آنها قرار گرفته‌ام.

توافق منچستریونایتد با ستاره اسپورتینگ لیسبون

سولسشایر درخصوص وضعیت مدافع ساحل عاجی‌اش هم گفت: اریک بایی در آستانه بازگشت به میادین است. احتمال دارد او به بازی یکشنبه با لیورپول برسد. او قرار است امروز برای تیم زیر 23 سال به میدان برود و امیدوارم برای 90 دقیقه بازی مقابل لیورپول آماده شود.

وی همچنین در پایان خبر داد؛ اشلی یانگ که شایعه پیوستنش به اینتر مطرح است در بازی فردا، منچستریونایتد را همراهی نخواهد کرد.

شیاطین سرخ از ساعت 23:15 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف ولورهمپتون خواهد رفت.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اولگنار سولسشایر منچستریونایتد اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی در پی ادامه فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری‌های همرفتی از روز فردا جمعه (۷ اردیبهشت) تا شنبه (۸ اردیبهشت)، هشدار هواشناسی سطح زرد صادر کرد.

این سامانه مخاطراتی از قبیل رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ را به همراه خواهد داشت.

همچنین سامانه مذکور در روز جمعه استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب خراسان رضوی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و در روز شنبه استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شمال و شرق هرمزگان را در برخواهد گرفت.

احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری‌شدن روان آب، تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت و احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی از جمله اثراتی است که این سامانه می‌تواند به همراه داشته باشد.

در این راستا به احتیاط در سفرها به‌ویژه برون‌شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها و تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی توصیه می‌شود.

کد خبر 6088811 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • امروز و فردا این استان‌ها بارندگی دارند | صدور هشدار زرد هواشناسی + جزئیات
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد