Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صانعی، سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان گفت که در تورنمنت تایلند، توقع زیادی از شاگردانش ندارد. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی صانعی در گفت‌وگو سایت رسمی فدراسیون فوتبال درباره اردوی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران اظهار داشت: بازیکنانی که به این اردو دعوت شدند، از لیگ برتر جوانان، لیگ دسته اول جوانان و لیگ منطقه‌ای جوانان و امید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع 150 بازیکن را بررسی کردیم و حدود 40 الی 50 بازیکن برتر را انتخاب و به اردو دعوت کردیم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم با برگزاری اردو و بازی‌های تدارکاتی، این بازیکنان را بیشتر بشناسیم و از دل این بازیکنان، 30 بازیکن را انتخاب و کارهای اصلی را برای مسابقات مقدماتی زیر 20 سال آسیا در مهر ماه سال آینده آغاز کنیم. البته پس از انتخاب 30 بازیکن، باز هم بخش انتخاب بازیکنان برای من به پایان نمی‌رسد. بلکه در بازی‌های لیگ مجدداً همین 30 نفر را به انضمام بازیکنانی که امسال زیر نظر گرفته بودیم، زیر ذره‌بین می‌بریم. تا پیش از شروع مسابقات مقدماتی آسیا، این فرصت را داریم که بار دیگر، لیگ امید و جوانان سال آینده را ببینیم تا اگر بازیکنی بتواند خود را نشان بدهد، به تیم دعوت کنیم.

سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال کشورمان با بیان اینکه تیم سال آینده زمانی تشکیل می‌شود که لیگ‌های سال آینده امید و جوانان در همه رده‌ها به پایان رسیده باشند، تصریح کرد: به این نکته هم باید توجه کرد که همه 40، 50 بازیکن انتخاب شده، کمتر از رده سنی امید و متولدین 79/10/11 به بالا هستند و حتی بازیکنان متولد سال 81 و 82 هم داریم. اگر بازیکن رده سنی امید انتخاب کنیم، شاید تیم بهتری داشته باشیم، اما در سال بعد به مشکل بر می‌خوریم. پس بازیکنانی را انتخاب می‌کنیم که تا دو سال دیگر هم زیر 21 سال باشند.

تیم فوتسال زیر 20 سال به جای شاگردان ناظم‌الشریعه به تایلند می‌رود

صانعی درباره شرکت شاگردانش در تورنمنت رده سنی بزرگسالان تایلند گفت: تیم‌هایی در این تورنمنت حضور دارند که برخی از آنها نزدیک به یک تا دو سال در اردو هستند و از مربیان سطح بالایی استفاده می‌کنند. ضمن اینکه خودشان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جام جهانی آماده کرده‌اند. پس کاملاً آماده هستند تا در بالاترین سطح فوتسال آسیا به رقابت پردازند.

صانعی با بیان اینکه تیم زیر 20 سال هنوز در مرحله انتخاب بازیکن بوده و 20 بازیکن نهایی خود را نشناخته است، خاطرنشان کرد: بدون شک اگر مثلاً پنج ماه دیگر در چنین تورنمنتی شرکت می‌کردیم، برای ما بسیار ایده‌آل‌تر بود، اما نمی‌توانیم از این تورنمنت به آسانی بگذریم. چرا که باتوجه به شرایط اقتصادی، احتمال اینکه بتوانیم در آینده در چنین تورنمنت سطح بالایی شرکت کنیم، بسیار کم است.

وی حضور در تورنمنت تایلند را افتخار و تجربه بسیار بزرگی برای بازیکنان جوان ایران دانست و گفت: کسب تجربه مقابل بازیکنانی که برای مدت یکی دو سال در اردو بودند و چندین سال کنار هم بازی کردند، فرصت بسیار خوبی است. ما در حال حاضر توقع زیادی از این بازیکنان، به‌خصوص برای نتیجه‌گیری در این تورنمنت نداریم و هدف ما، تجربه‌اندوزی برای حضور پِرقدرت در بازی‌های سال آینده است.

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط علی صانعی فوتسال ایران فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی صانعی فوتسال ایران فوتسال علی صانعی فوتسال ایران فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بسیاری از تیم‌های لیگ برتری فعالیت نقل و انتقالاتی خودشان را آغاز کرده‌اند و این در حالی است که تیم‌های خاص لیگ برتر با زیر نظر گرفتن استعدادهای این فصل، سعی دارند در فرایند جذب آنها پیش قدم شوند. در این بین مجتبی حسینی سرمربی تیم آلومینیوم اراک نسبت به وضعیت نقل و انتقالاتی به وجود آمده برای تیمش واکنش نشان داد و در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، از اقدام عجیب یکی از سرمربیان لیگ برتری صحبت کرد.

حسینی با اشاره به وضعیت نقل و انتقالاتی بازیکنان شهرستانی به تیم‌های پایتخت‌نشین گفت: من خواهشم از بچه‌هایی که کارگزار و مدیر برنامه این بازیکنان هستند این است که نباید فقط روی بحث مالی تمرکز داشته باشند. یک بازیکن اول باید استیبل و ثابت باشد و اینکه بخواهی با یک فصل فوتبال، یک بازیکن را از حریم امنش به جایی ببری که آینده‌اش مشخص نیست، ریسک زیادی دارد. اگر بخواهیم مسئله مالی را در نظر بگیریم، یک بعد دیگر این مسئله است. ما بایستی ببینیم جابه‌جایی این بازیکن جدای از صرف مالی، به صلاح او خواهد بود یا نه؟ اگر به‌عنوان یک بازیکن بهترین قرارداد مالی را هم ببندی، بعد در تیم بعدی عملکرد فنی خوبی نداشته باشی یا اصلا از فوتبالت لذت نبری، مسئله مالی اصلا برایت هیچ لطفی نخواهد داشت.

سرمربی آلومینیوم در ادامه تاکید کرد: این اتفاقات در فوتبال ما متاسفانه می‌افتد. ما سال گذشته با تیمی بازی داشتیم و بعد از بازی، سرمربی تیم حریف در وسط زمین داشت درباره سال بعدی از بازیکن من سوال می‌کرد. امسال هم این سرمربی این کار را می‌کند و یک سرمربی با یکی از بازیکنان ما ارتباط گرفته در حالی که او قرارداد دارد. این کارهایی غیر حرفه‌ای است که انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی