Web Analytics Made Easy - Statcounter

مساعدی خبر داد: در ۲۴ ساعت آینده در سطح استان بوشهر و به ‌ویژه بر روی دریا و نوار ساحلی بارش باران گاهی رگبار باران و رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «پیام مساعدی» روز سه شنبه (23 دی ) در خصوص وضعیت جوی استان بوشهر در روز های آینده، اظهار داشت: بررسی‎ها نشان می‌دهد در ساعت‎هایی از وقت تا صبح چهارشنبه با عبور امواج ناپایدار برای برخی نقاط استان  بیشتر بر روی دریا و نوار ساحلی احتمال وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعد و برق همراه با ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس اداره هواشناسی استان بوشهر با شاره به افزایش سرعت وزش بادهای شمال غربی شدید بیان کرد: طی امروز تا ظهر فردا، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

 

مساعدی با بیان اینکه  در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط بویژه بر روی دریا و نوار سواحلی بارش پراکنده، گاهی رگبار باران و رعدوبرق شاهد خواهیم بود ادامه داد:  در برخی مناطق مرتفع استان بوشهر طی امروز و امشب با احتمال بارش خفیف برف و از فردا کاهش ابر و در هنگام صبح در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‎شود.

 

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمالی شرقی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ و گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت و بطور لحظه‎ای طی امروز و امشب گاهی بیش از ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

 

کارشناس اداره هواشناسی استان بوشهر افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ و گاهی ۲۱۰ سانتیمتر و از فردا به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‎شود.

 

مساعدی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۵:۱۳ دقیقه بامداد، مد اول دریا ساعت ۱۱:۳۰ ، جزر دوم ساعت ۱۶:۱۱ و مد دوم ساعت ۲۲:۲۵ خواهد بود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی فهما رویداد ملی فهما وضعیت جوی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان قزوین فردا بارانی است

مدیرکل هواشناسی استان قزوین از فعالیت سامانه بارشی از روز جمعه در سطح استان قزوین خبرداد. - اخبار استانها -

یوسف شیخ الملوکی مدیرکل هواشناسی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت جوی هوای استان قزوین طی روز های آینده اظهار داشت: از روز جمعه تا صبح روز شنبه فعالیت سامانه بارشی در سطح استان قزوین فعال بوده و بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید با احتمال تگرگ در برخی نقاط استان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: بر اثر بارش باران در سطح منطقه، لغزندگی جاده ها و کاهش دید افقی پیش بینی شده و از رانندگان تقاضا می شود نکات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

عضو ستاد فرماندهی مدیریت بحران استان قزوین یادآور شد: آب‌گرفتی معابر عمومی و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه ها و همچنین احتمال خسارت به سازه های سبک و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی در طی روز های آینده پیش بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین خاطر نشان کرد: هشدارهایی از سوی اداره کل هواشناسی استان قزوین صادر شده است، که نیاز است مردم نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند.

شیخ الملوکی در پایان تاکید کرد: کشاورزان قزوینی تمهیدات لازم را طی روزهای آینده اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • دمای زنجان کاهش یافت
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط