Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@01:17:38 GMT

«نسیم همدلی» حافظان قرآن در حرم شاهچراغ(ع)

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۵۳۳۵

«نسیم همدلی» حافظان قرآن در حرم شاهچراغ(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسابقات حفظ قرآن دارالتحفیظ الهادی(ع) با عنوان «نسیم همدلی» در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، مرحله نهایی مسابقات حفظ قرآن كریم ویژه قرآن‌آموزان دارالتحفیظ تخصصی الهادی(ع) شهرستان شیراز امروز، 24 دی‌ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) بگرزار شد.
در مرحله ابتدایی این مسابقات كه با همكاری دارالقرآن آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و دارالتحفیظ الهادی(ع) برگزار شد، 120 نفر از قرآن‌آموزان این مؤسسه به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مرحله نیمه‌‌نهایی این مسابقات 36 نفر حضور یافتند و در نهایت 9 نفر به مرحله نهایی مسابقات مذكور راه یافتند و در پایان نیز سه نفر از آنان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.
مراسم تجلیل از این 3 برگزیده مسابقات حفظ قرآن دارالتحفیظ الهادی(ع) در سالن كوثر حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) با حضور قرآن‌دوستان برگزار شد.
یادآور می‌شود، دارالتحفیظ الهادی(ع) دارای دو شعبه در شهرستان‌های جهرم و شیراز است كه فعالیت اصلی آن تربیت حافظان قرآن كریم است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني نسيم همدلي حافظان قرآن حرم شاهچراغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده ۸۰۰متر محمد حسام مظفری نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۱:۵۲.۷۲ دقیقه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها