Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی گفت: یکی از امتیازات بالای فاز دوم پتروشیمی تخت جمشید دانش فنی بالای ایرانی بوده و در ایرانی سازی پروژه ها به شدت تلاش خود را خواهیم کرد و این پروژه مثتاق ایرانی سازی پروژه های پتروشیمی بوده است. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش تسنیم از بندرماهشهر، بهزاد محمدی در حاشیه افتتاح فاز دوم پتروشیمی تخت جمشید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه فاز دوم پتروشیمی تخت جمشید امروز افتتاح شد که می‌شود گفت 57 طرح تولیدی پتروشیمی و اولین طرح از طرح‌های جهش دوم توسعه صنعت پتروشیمی  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از امتیازات بالای این طرح دانش فنی بالای ایرانی بوده و در ایرانی سازی پروژه ها به شدت تلاش خود را خواهیم کرد و این پروژه مثتاق ایرانی سازی پروژه های پتروشیمی بوده است.

معاون وزیر نفت: به دنبال توسعه صنعت پتروشیمی از طریق گاز هستیم ‌افتتاح فاز دوم ‌پتروشیمی تخت‌جمشید با حضور معاون رئیس‌جمهور / رونمایی از 14 طرح دانش‌بنیان24 طرح پتروشیمی برای ‌در شهرستان بندرماهشهر ایجاد می‌شود

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی بخاطرنشان کرد: همزمان 10 نوع کاتالیست امروز قرار داد تجاری سازی با شرکت‌های متعدد بسته شد و ما در حوزه کاتالیست به سمت خودکفایی ایرانی پیش خواهیم رفت.

به گزارش تسنیم شهرستان بندرماهشهر یکی از قطبهای اصلی صنعت پتروشیمی در ایران است.

انتهای پیام/333/ ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» روسیه فهرست فیلم‌های خود را با حضور ۱۰ اثر ایرانی اعلام کرد.

به گزارش،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • دستگاه ذخیره انرژی انعطاف‌پذیر برای گجت‌های پوشیدنی ساخته شد
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • مرگ خاموش تخت جمشید و بیستون
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی