Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:50:15 GMT

مورینیو یک برنده سریالی است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۵۷۷۹

مورینیو یک برنده سریالی است

دنی رز، ستاره انگلیسی تاتنهام، از شباهت های ژوزه مورینیو و مائوریسیو پوچتینو می گوید.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب در چهارچوب دور سوم جام حذفی انگلیس میزبان تاتنهام خواهد بود. شاگردان ژوزه مورینیو امید زیادی به قهرمانی در این رقابت ها دارند. همچنین انتظار می رود که ژوزه مورینیو کسب این جام را اولویت قرار دهد چرا که کسب جام در لیگ برتر و لیگ قهرمانان دور از دسترس به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره انگلیسی تاتنهام معتقد است که ذهنیت این باشگاه در زمان حضور مائوریسیو پوچتینو کسب پیروزی و جام ها بوده است؛ اتفاقی که بعد از آمدن ژوزه مورینیو نیز تغییری در آن ایجاد نشده است. دنی رز در این باره می گوید: "مائوریسیو در همه بازی ها از ما پیروزی می خواست. حالا نیز با سرمربی جدید تغییری در این امر ایجاد نشده است. مورینیو یک برنده سریالی است. او هرجا که برود برنده جام ها می شود. این یک واقعیت است.

 

 

 

 

مورینیو می خواهد در همه بازی ها برنده شود و فکر می کنم که جام حذفی نیز جامی است که او به آن توجه دارد."

 

رز در ادامه گفت: " حالا حضور در بین چهار تیم بالای جدول سخت و دشوار شده است. وقتی مورینیو به اینجا آمد ما 12 امتیاز از چلسی کم تر داشتیم و در مقطعی این فاصله را به سه امتیاز کاهش دادیم. ما شاید طی هفته های قبل خوب کار نکرده باشیم اما نشان داده ایم که می توانیم فاصله را جبران کنیم."

 

 

ژوزه مورینیو (سرمربی) دنی رز تاتنهام موریسیو پوچتینو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی دنی رز تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟

خوزه مورینیو پس از اخراج از آ. اس رم در دی‌ماه سال گذشته، همچنان بدون تیم است و گمانه‌زنی‌ها درباره تیم آینده او ادامه دارد.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،گفته می‌شود که مورینیو مشتاق به بازگشت به منچستریونایتد برای جانشینی اریک تنهاخ است. با این حال، بعید است که مدیران یونایتد از بازگشت او به اولدترافورد استقبال کنند و همچنین گفته می‌شود منچستر به دنبال توماس توخل است.

البته شایعه حضور مورینیو در تیم‌های عربستانی هم به گوش می‌رسد و رسانه‌های سعودی خبر داده‌اند که باشگاه دسته دومی القادسیه به مورینیو پیشنهاد داده است.

القادسیه در آستانه صعود به لیگ برتر است و آنها مایلند که این سرمربی مشهور پرتغالی، پروژه بلندپروازانه آنها را رهبری کند. پیش از این صحبت از حضور مورینیو در الشباب عربستان بود.

دیگر خبرها

  • «نه» منچستر به مورینیو/ آقای خاص سرمربی تیم دسته دومی عربستان می‌شود؟
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود