Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دریافتی روز سه‌شنبه ایرنا، منابع طبیعی از جمله سازمان‌هایی است که مخاطبان خاص و عام زیادی در جامعه دارد به طوری که طیف وسیعی از جامعه به ویژه جوامع محلی حاشیه جنگل‌ها، بهره‌برداران و مرتع‌داران به دلیل شرایط خاص زندگی‌شان همواره با این منابع سر و کار دارند، اگر نگاهی گذرا و ساده به کارکرد روابط عمومی داشته باشیم، خواهیم دید که سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به طور عام و ادارات کل منابع طبیعی به طور خاص همواره در تعامل با قشری از جامعه هستند که جزو مخاطبان ثابت منابع طبیعی به شمار آمده  و در ایام و فصول مختلف سال رجوع آنان به مدیران و کارشناسان حاکی از اهمیت و جایگاه منابع طبیعی در چرخه اقتصادی و اجتماعی آنان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اشاره به اینکه واحد روابط عمومی جنوب کرمان موفق به کسب سقف امتیاز لازم در بین روابط عمومی‌های ادارات کل منابع طبیعی کشور در بخش فرهنگ‌سازی، اطلاع رسانی و مستندسازی پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری شده است، افزود: انجام این پروژه‌ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بوده که این واحد با کسب امتیاز ۱۰۰، توانسته رتبه نخست روابط عمومی کشور در این بخش را کسب کند.

حمزه احمدی با اشاره به اینکه این ارزیابی توسط سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری در بین واحدهای روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان‌های کشور انجام شده است، اضافه کرد: این ارزیابی دارای بخش‌های مختلف از جمله امکانات و توانایی، مدیریت روابط عمومی، نظرسنجی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی تلویزیونی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی رادیویی، انتشارات، تبلیغات، ارتباطات اجتماعی و ارتباطات مردمی بوده که هر بخش دارای امتیازهای مختلفی است.

وی نقش رسانه‌ها را در موفقیت روابط عمومی منابع طبیعی جنوب کرمان موثر دانست و افزود: رسانه های این منطقه در بازتاب اخبار و اطلاع رسانی‌ها تاثیرگذار بوده و با انعکاس اخبار مربوط به منابع طبیعی نقش مهمی در توجه مردم به منابع طبیعی داشتند.

 احمدی با اشاره به جایگاه مهم روابط عمومی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری عنوان کرد: این واحد در سال‌ اخیر موفقیت‌های چشمگیری داشته و تلاش قابل تقدیری در راستای فرهنگ‌سازی و حفظ منابع طبیعی در منطقه انجام داده است.

اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی را تحت پوشش دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل منابع طبیعی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جامعه فرهنگ سازی منابع طبیعی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت

به گزارش خبرنگار مهر، حامد صادقی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: به همت نیروهای پاسگاه ویژه حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال ۲۸۰۰ متر مربع از اراضی ملی آباد بخش مرکزی که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف قرار گرفته بود از ید سودجویان خارج شد.

وی افزود: مردم طبیعت دوست می‌توانند در تماس با شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ کد امداد جنگل و مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی کنند تا از ورود خسارت‌های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

کد خبر 6089926

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت