Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف یعقوبی نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این میزان ۴۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب شهرداری ها و  بقیه مبلغ به حساب روستاهای دارای دهیاری ها واریز شده است.

وی افزود: همچنین ۵ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از مجموع پرداختی ها را به حساب مناطق عشایری و سه هزار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال را به حساب روستاهای فاقد دهیاری واریز کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوبی نژاد اظهار داست: از مجموع مالیات پرداختی به حساب شهرداری ها بیشترین آنها با ۲۳۲ میلیارد ریال مربوط به شهرداری بجنورد، ۶۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به شیروان، ۴۰ میلیارد ریال به اسفراین، ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هم به جاجرم بوده است.

وی افزود: همچنین ۹ میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به شهرداری فاروج، ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به گرمه و ۱۹ میلیارد ریال به حساب شهرداری آشخانه  و مبالغ باقی مانده نیز به حساب شهرداری های کوچک واریز شده است.

یعقوبی نژاد یادآور شد: سال گذشته در مجموع ۷۸۸ میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شده بود.

نیمه نخست امسال یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی در استان وصول و ۸۰ درصد درآمدهای پیش بینی شده مالیاتی استان محقق شد.

مردم خراسان شمالی پارسال ۲ هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال مالیات پرداخت کردند که این میزان در مقایسه با سال ۹۶، بیش از ۱۳ درصد رشد داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 خراسان شمالی درآمد شهرداری مالیات مالیات بر ارزش افزوده قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز از تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سیده مریم حسینی در صحن شورای امروز شیراز اظهار کرد: لایحه شهرداری شیراز درخصوص کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به تصویب شورای اسلامی شهر شیراز رسید.

به گفته حسینی، شهرداری شیراز بنا بر این مصوبه مکلف است هزینه صدور پروانه و عوارض ساختمانی را صرفا جهت کاربری مسکونی به میزان 10 درصد برای خانواده‌های دارای حداقل 3 فرزند زیر 20 سال تخفیف دهد.

وی اضافه کرد: این معافیت فوق فقط یک بار و تا متراژ 200 متر مربع زیربنای مفید در شهر شیراز قابل اعمال است. عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: عناوین هزینه و عوارض پروانه ساختمانی مشمول مصوبه شامل: "عوارض‌های صدور پروانه ساختمانی زیربنا، عوارض‌های تراکم تا حد مجاز طبق مصوبات مراجع تصویب کننده طرح‌های توسعه شهری و کمیسیون ماده 5، اصلاح فرآیند صدور پروانه ساختمانی، بهای خدمات کارشناسی و فنی و بهای خدمات مدیریت نظارت بر جمع‌آوری و حمل نخاله‌های ساختمانی است. 

حسینی گفت: شهرداری شیراز گزارش 100 درصد تخفیف‌های مربوط به پروانه ساختمانی موضوع این مصوبه را جهت تأمین از محل منابع عمومی در بودجه‌های سنواتی به دولت ارسال کند. 

وی افزود: برای خانواده‌هایی که فرزند چهارم و بیشتر متولد 1402.01.01 و بعد از آن باشند، به ازای فرزند چهارم 10 درصد، به ازای فرزند پنجم 20 درصد و به ازای فرزند ششم و بیشتر از آن 30 درصد مازاد بر 10 درصد تکلیف ردیف اول توسط شهرداری مشمول معافیت عوارض پروانه ساختمانی شوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: مؤدیان مشمول تخفیف مندرج در این مصوبه، مشمول سایر کاهش عوارض و بهای خدمات سالیانه شهرداری نیز می‌شوند. حسینی گفت: شهرداری مکلف است شیوه نامه اجرایی این ماده واحده را ظرف حداکثر یک ماه آینده تدوین و جهت تأیید به شورا ارائه کند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • تصویب لایحه کاهش هزینه پروانه و عوارض ساختمانی در شیراز
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان