Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- میودراگ رادولوویچ سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن شد. تاریخ انتشار: 18:29 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۸۷۷

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان؛ دقایقی پیش و با امضاء قرارداد رسمی میودراگ رادولوویچ ۵۲ ساله که ملیت مونته نگرویی دارد، به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان انتخاب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش حاکی است؛ این مربی که کارنامه درخشانی در حوزه باشگاهی و ملی دارد، به مدت یک فصل و نیم سکان هدایت تیم ذوب آهن اصفهان را برعهده خواهد گرفت.

۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳: مربی تیم ملی زیر ۲۱ ساله‌های کشور صربستان و مونته نگرو با کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ ساله‌های اروپا در کشور آلمان (۲۰۰۴)

۲۰۰۴: مربی تیم المپیک صربستان و مونته نگرو و صعود این تیم به بازی‌های المپیک ۲۰۰۴ آتن در کشور یونان

۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶: سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ ساله‌های کشورصربستان و مونته نگرو

۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷: مربی تیم بوآریشتا کشور پرتغال

۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰: سرمربی تیم ملی زیر ۱۹ ساله‌های مونته نگرو و کسب مقام سوم مسابقات کشور‌های اروپای شرقی
مربی تیم ملی بزرگسالان مونته نگرو

۲۰۱۰: سرمربی تیم پاختاکورکشورازبکستان (صعود به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا به عنوان تیم اول در گروهی که تیم‌های فولادمبارکه سپاهان-العین امارات و الشباب عربستان در این گروه حضور داشتند، با دو پیروزی رفت و برگشت در برابر سپاهان ایران و دو پیروزی رفت و برگشت در برابر العین امارات)

۲۰۱۱: سرمربی تیم دینامو مسکو درلیگ برتر روسیه

۲۰۱۲: سرمربی تیم فوتبال دوکنویست مونته نگرو در لیگ برتر مونته نگرو و انتخاب این تیم در لیگ اروپا

۲۰۱۳: سرمربی تیم کاظمیه کویت در لیگ برتر کشورکویت

۲۰۱۴: سرمربی تیم تیرائو قزاقستان در لیگ برتر کشور قزاقستان و مشاور اصلی تیم ملی امید صربستان و مونته نگرو در مسابقات اروپایی

۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵: سرمربی تیم الجهره کویت در لیگ برتر کشورکویت و کسب مقام سوم لیگ برتر کویت

۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹: سرمربی تیم ملی کشور لبنان با کسب رکورد ۱۶ بازی بدون باخت برای این تیم و انتخاب تیم ملی لبنان برای اولین بار در بازی‌های کاپ آسیا در امارات

۲۰۱۹: سرمربی تیم ملی میانمار

این مربی مونته نگرویی سابقه درخشانی در پرورش و استفاده از بازیکنان جوان را درکارنامه خود دارد. بیشتر بخوانید: آقایی سرانجام ذوب‌آهنی شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آن‌ها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد، اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • میلان از استخدام خولن لوپتگی منصرف شد
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز