Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو در روز معارفه مجتبی سرآسیایی سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه در جمع بازیکنان و کادرفنی جدید این باشگاه اظهار کرد: به ادامه مسیر محکومیم و زندگی جریان دارد. گل‌محمدی برای ما زحمات زیادی کشید و با تک‌تک کادرفنی سابق‌مان صحبت و آرزوی موفقیت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای همه خوبی بخواهیم. مسیر سختی آغاز شده است. توانمندی همه آدم‌ها در دنیا به یک اندازه است و تنها تفاوت، در عشق به کار است.

حمیداوی در خصوص انتصاب مجتبی سرآسیایی تصریح کرد: اتفاق خیلی خوبی رخ داد. ۳ روز دیگر در لیگ و ۴ روز بعد از آن در لیگ قهرمانان آسیا  بازی داریم. فنی‌ترین و نزدیک‌ترین عضو باشگاه، مجتبی سرآسیایی‌ است. او به کل باشگاه آشناست و انرژی مثبتی نسبت به این انتخاب دارم.

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: فرصت زیادی نداشتیم و دیروز ظهر مشخص شد گل‌محمدی دیگر در شهرخودرو نیست. باید هم‌قسم شویم تا اتفاقات خوب به سمت‌مان بیاید. به توانمندی تیم و کادرفنی، هیچ شکی نداریم. استفان کوزین، مربی ایتالیایی به عنوان دستیار اول سراسیایی اضافه می‌شود. او دارای مدرک پروفشنال است.

مالک باشگاه تصریح کرد: می‌خواهم که همه همدل و پشت هم باشیم تا در ادامه مسیر موفق باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان، همچنین در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد. وی  درباره انتخاب مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی این تیم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از شش ساعت جلسه هیات‌مدیره، به نتیحه رسیدیم که سرآسیایی بهترین گزینه است. او شش سال است که کنار این تیم است و ارتباط خوبی با بچه‌ها دارد. به اضافه اینکه استفان کوزین به عنوان دستیار اول به ما اضافه خواهد شد. کوزین دارای بالاترین مدرک پروفشنال و حرفه‌ای است.  او در النصر امارات، الشباب عربستان، در قبرس و البته تیم ملی کامرون هم کار کرده و دستیار سابق زنگاست. قرارداد ۱ سال و نیمه با سرآسیایی داریم.

وی در خصوص نحوه جدایی گل‌محمدی هم گفت: مجموعه شهرخودرو نسبت به اتفاقات اخیر دل‌شکسته است ولی از این موضوع می‌گذرم. چهار، پنج بازیکن به ما اضافه شده‌اند و یک بازیکن اوکراینی هم به ما اضافه خواهد شد.

حمیداوی تصریح کرد: همچنین امکان دارد یک بازیکن خارجی دیگر اضافه شود. سرآسیایی مدرک B آسیا دارد ولی دستیارش مدرک A دارد و مشکلی از این بابت نیست.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر در اختیار قرار نگرفتن استادیوم امام رضا(ع) برای مسابقات آسیایی افزود: در مشهد جز وفاق و همدلی و همراهی چیزی ندیده‌ام. همه مسئولان به ما همیشه لطف دارند و خیالمان راحت است که دوستان به فکر شهرخودرو هستند. آقای تاج‌فیروز مدیرکل تربیت‌بدنی آستان قدس همواره تمام تلاشش را می کند تا به تیم ما کمک کند.

وی در پایان تاکید کرد: فرصتی فراهم شده تا یکی از پتانسیل‌ها و سرمایه های فوتبال خراسان در فوتبال کشور، توانمندی و کارآیی خود را به نمایش بگذارد. از پیشکسوتان فوتبال استان خراسان توقع داریم، تمام‌قد از این سرمایه و پیشکسوت فوتبال استان حمایت کنند.

کد خبر 4825843

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مشهد فرهاد حمیداوی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال امید ایران المپیک 2020 توکیو قاسم سلیمانی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون کشتی آزاد تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان فرهاد مجیدی جام تختی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۶۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدجواد رحیمی پس از پایان نشست هیئت مدیره و مالک باشگاه هوادار، شایعه فروش امتیاز مجموعه را صراحتا و به طور کامل کذب و پوچ برشمرد، که به اذعان وی تا به کنون ارزش تکذیب کردن نیز نداشته است!

مدیرعامل باشگاه هوادار همچنین از ادامه برنامه‌های ورزشی و اقتصادی گروه مالکیتی و مدیریتی مجموعه در فصل آینده گفت و افزود: متاسفانه سیاست سکوت و پرهیز از ورود به حواشی بیهوده از سوی ما گاهی موجب می شود که حرف‌های کوچک شاید به مرور بزرگ بشود وگرنه همه می‌دانند که صداقت در اطلاع رسانی شیوه همیشگی ما در برخورد با رسانه‌ها، کارشناسان و علاقه‌مندان بوده و خواهد بود

محمدجواد رحیمی فروش امتیاز مجموعه‌ها را حق طبیعی مالک باشگاه‌های خصوصی برشمرد و ادامه داد: خوشبختانه باشگاه ما از هیچ ارگان، نهاد، اداره، سازمان، هولدینگ، شرکت و…پشتیبانی اداری و مالی نمی‌شود اما مالک مجموعه کماکان تنها در کنار ماست و جای قدردانی دارد که فروش به کنار،حتی مذاکره برای فروش را نیز بر عهده بنده و هیات مدیره قرار داده است و برای نخستین بار نیاز است که از سوی اینجانب گفته شود که در دیدار خانگی چند هفته گذشته برابر گل گهر که اتفاقا با پیروزی ما نیز به پایان رسید،مالک باشگاه هوادار برای بار نخست و پس از گذشت سه سال ازخرید مجموعه،به ورزشگاه پاس قوامین تهران آمد و برتری تیمش را در کنار بنده و دیگر اعضای هیات مدیره به نظاره نشست،پس واقعا چنین تصمیمی بابت فروش در هیچ سطحی وجود ندارد و جالب آن که خود همان مجموعه هایی که از آن ها به عنوان مشتریان یا خریداران احتمالی نام برده شده نیز چنین مسئله ای را نه به طور شفاهی و نه به صورت رسمی تایید نکرده اند و احتمالا واسطه هایی بی کار و از روی بی خبری،صرفا به پیش برد یک شایعه تبلیغاتی برای مدتی کوتاه کمک کرده اند

مدیرعامل باشگاه هوادار اضافه کرد: خوشبختانه نتایج مجموعه ما در سال های اخیر و روند صعودی مان در فوتبال ایران سبب شده است که باشگاه هوادار بیش از پیش در کانون توجهات قرار بگیرد و در فصل جاری نیز با تلاش کادر فنی،بازیکنان و تمامی عوامل خوشبختانه یک اتفاق بزرگ در حال رخ دادن است،چرا که صعود به جمع تک رقمی های جدول رده بندی لیگ برتر و مرحله نیمه نهایی جام حذفی می تواند ادامه شگفتی سازی و ماجراجویی مجموعه ای باشد که از حیث بودجه و مباحث مالی به معنای واقعی در رتبه آخر باشگاه های لیگ برتری می باشد که ارزش عملکرد مربیان،بازیکنان،مدیران و…را به اذعان کارشناسان و علاقه مندان صد چندان کرده است و همان طور که می دانید باشگاه هوادار به عنوان تنها باشگاه فوتبال ایران در فصل جاری و با توجه به فروش بازیکنان،جذب حامیان مالی و…در آستانه برابری درآمدها و هزینه ها قرار گرفته است و در فصول آینده با توجه به تخصیص موضوعاتی مانند حق پخش و تبلیغات محیطی به باشگاه ها و اجرای دیگر برنامه ها مانند(گسترش آکادمی و تمرکز بیش تر روی پروسه کشف و جذب استعدادها و پرورش و معرفی شان به فوتبال کشورمان)برای نخستین بار شاید در تاریخ فوتبال ایران باشگاهی بالاخره وارد فاز درآمدزایی و سود دهی خواهد شد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با نواده پژو ۴۰۵ معروف آشنا شوید /عکس
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • خانواده‌ها فرزندان خود را با معارف الهی آشنا کنند
  • کتاب من امام صادق (ع) را دوست دارم روانه بازار نشر شد
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • با 7 بمب منیزیم آشنا شوید
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!