Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه‌ای به آیت الله سیّد ابراهیم رئیسی خواستار پیگرد قضایی نمایندگانی شد که توسط شورای نگهبان به دلایل انحراف مالی و سوء استفاده از جایگاه رد صلاحیت شده اند.

وی همچنین طی نامه دیگری از شورای نگهبان به منظور اهتمام و جدیت در بررسی اسناد و مدارک تخلفات مالی برخی از نمایندگان و رد صلاحیت آنان حمایت و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه‌ها بدین شرح است:

برادر ارجمند حضرت آیت‌الله رئیسی

رئیس محترم قوه قضاییه

سلام علیکم

چنانچه مستحضرید نزدیک به ۹۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دلایل مختلف که مهم‌ترین آنها انحرافات مالی و سوءاستفاده از جایگاه نمایندگی است رد صلاحیت شده‌اند.

کوتاه کردن دست خائنان از بیت‌المال و جلوگیری از ورود آنها به خانه ملت اقدام قابل تقدیر و امیدبخش شورای محترم نگهبان است؛ اما این خیانت‌ها به هیچ وجه نباید فراموش شود و دیگر نباید اجازه داد نمایندگان رد صلاحیت شده بعد از دوره نمایندگی به حال خود رها شوند یا در مسئولیت‌های دیگری به بیت‌المال نزدیک گردند.

نظر به مسئولیت و رویکرد عدالت‌طلبانه جدید قوه قضائیه دیده‌بان شفافیت و عدالت درخواست می‌کند به دادستانی کل کشور مأموریت دهید تا نمایندگان رد صلاحیت شده در هر سطح و در هر لباس و جناح پیگرد قضایی شوند.

دیده‌بان شفافیت و عدالت آمادگی دارد مدارک لازم را برای نمایندگانی که به دلایل اقتصادی رد صلاحیت شده و چند نماینده دیگر که هنوز رد صلاحیت نشده‌اند در اختیار دادستانی محترم قرار دهد.

با احترام

احمد توکلی

اعضای محترم شورای نگهبان قانون اساسی

سلام علیکم

بدین‌وسیله از اهتمام و جدیت شما در بررسی اسناد و مدارک تخلفات مالی برخی از نمایندگان خیانت‌کار به بیت‌المال قدردانی و از رد صلاحیت این دسته از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قویاً حمایت می‌کنیم.

پایداری شما بر موضوع‌ها و جلوگیری از ورود همه نمایندگان آلوده‌شده و ایستادگی پرصلابت در برابر فشارهای منتقدین، خواست عمومی و مورد تائید مردم فداکار و نجیب ایران است.

همین‌جا به رئیس محترم مجلس و صاحب‌منصبان دیگری که تلاش دارند با فشار بر شورای محترم نگهبان برخی از مفسدان بی‌صلاحیت تائید شوند هشدار می‌دهیم که مبادا مصداق حدیث رسول اعظم صلی‌الله علیه و آله و سلم شوند که فرمودند بدترین مردمان کسی است که آخرت خویش را به دنیای خود بفروشد و بدتر از او کسی است که آخرتش را به دنیای دیگران می‌فروشد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: احمد توکلی شورای نگهبان رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این نامه آمده است: با احترام به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر سرخون آغاز شد
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات