Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مرتضی صفری مدیرکل صدا وسیمای مرکز آذربایجانشرقی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت:اقدام نابخردانه ترامپ در ترور سردار سلیمانی و ماجرا جویی های آمریکا در منطقه باعث بروزخطای انسانی و مورد هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری شد .

 او در دیدار با مسئولین ،اصناف و روسای هیئت های ورزشی شهرستان سراب با قدردانی ازاعلام صریح و شفاف و قبول مسئولیت این حادثه ازسوی عالیترین فرماندهان سپاه پاسداران افزود:این خطا و اشتباه در زمان جنگ و آمادگی کامل نیروی نظامی ایران برای مقابله با هرگونه تحرکات تهدیدی دشمن روی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به جانفشانی و ایثارگریهای نیروهای سپاه در طول ۴۱سال عمر انقلاب اسلامی در همه عرصه هاگفت:افکار عمومی نباید با حرفها وشایعات غلط از سوی استکبار جهانی و معاندین نظام خدشه دار شود.
صفری افزود:دشمن با استفاده از ابزارهای پیشرفته در حوزه رسانه و صرف هزینه های میلیاردی ،به دنبال از بین بردن عزت و اقتدار ایران اسلامی و رسیدن به اهداف شوم خود می باشد .

مدیرکل صدا وسیمای مرکز آذربایجانشرقی در ادامه با قدردانی از تلاشهای اعضای مدیریت بحران استان و شهرستانهای سراب و میانه در زلزله اخیر مناطق آذربایجانشرقی گفت:از اولین ساعات وقوع این حادثه تا به امروز ،رسانه ملی با انعکاس فعالیتها و کمبودها در کنار مردم و مسئولین بوده و فرصت دخالت به رسانه های بیگانه نداده است .

اوبا بیان اینکه تا اتمام مراحل اسکان ،مطالبات حادثه دیدگان را پیگیری می کنیم افزود:در این راستا ،تا کنون در حدود ۸۰ساعت برنامه خبری و تولیدی از شبکه استانی سهند پخش شده است .

صفری،با اشاره به نقش صدا وسیما در ایجاد امید آفرینی در بین مردم و نقد منصفانه ازمسئولین گفت:با انعکاس کمبودها و مطالبات حادثه دیدگان و پیگیری آنها ازمسئولین برخی از مشکلات در زمان مناسب حل شد .

اوبا بیان اینکه توجه به عرصه های ورزشی و قهرمانان این حوزه ،کم هزینه ترین روش مقابله با آسیب های اجتماعی است از معاونین مرکز خواست تا در برنامه های تولیدی خود توجه بیشتری به ظرفیت و استعدادهای ورزشی شهرستان سراب داشته باشند .

در ادامه مجتبی ابراهیمی معاون اخبار و اطلاعات صدا وسیمای مرکز آذربایجانشرقی با اشاره به ارتقای سطح کیفی و محتوایی تولیدات خبری در سالجاری گفت:با برگزاری دوره های آموزشی در شهرستانها و با استفاده ازاساتید مجرب دانشگاهی در این حوزه ،تلاش داریم خبرنگاران را با فنون و روش های پیشرفته و جدید خبری آشنا کنیم .

اوبا اشاره به پوشش خبری مناطق زلزله زده سراب گفت:تا کنون بیش از۱۸۲خبر ،گزارش و ارتباط زنده تصویری و تلفنی با موضوع انعکاس تلاشها و پیگیری مشکلات ازبخش های خبری این مرکز پخش شده است .

اوبا بیان اینکه سراب از لحاظ تولید و پخش گزارش های خبری جز ءشهرستانهای برتر استان می باشد افزود:این شهرستان در سه ماهه سوم سالجاری ،رتبه دوم استانی را کسب کرده است .

ایرج ثقفی فرماندار سراب   نیز با بیان اینکه ،انعکاس فعالیت ها و بیان مشکلات حادثه زلزله اخیر از شبکه استانی سهند ،موجب اتحاد و همبستگی بیشتر بین مردم و مسئولین شد افزود:نگاه علمی،فنی و حرفه ای به نیازها و کمبودها و همچنین پیگیری آنها از رسانه ملی موجب تامین امکانات بیشترو برطرف شدن مشکلات در منطقه شد .

اونقش و جایگاه صدا وسیما رادر مقایسه با سایر رسانه های جمعی برتر دانست و افزود:مردم اخبار رسمی را از طریق رسانه ملی وشبکه های استانی دنبال کرده و براساس اطلاعات حاصله برای آینده وزندگی خود تصمیم گرفته و برنامه ریزی می کننند.

در این دیدار،تهیه و تولید برنامه های زنده تلویزیونی از برگزاری مسابقات ورزشی در سطح بین المللی و کشوری سراب،توجه بیشتر برنامه سازان به ظرفیت های کشاورزی ،دامپروری و گردشگری منطقه از مهمترین موضوعاتی بود که ازمدیرکل صدا و سیما درخواست شد .

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست خبری صابر جعفری کافی‌آباد رئیس مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سجاد یاهک معاون مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند. همچنین ضمن ارایه گزارش عملکرد یک‌ساله مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره طرح‌های ملی خاتمه‌یافته و در دستورکار مرکز توضیحاتی ارایه می‌شود.

نحوه پیشرفت و تحولات شیوه اجرای طرح‌های ملی، از انتخاب مجریان و تعامل با آنان تا تحولات فنی اجرای پرسشنامه و شبکه ملی طرح‌های ملی در کشور و نیز چشم‌انداز مرکز طرح‌های ملی از دیگر مباحث مطرح در این نشست خبری به شمار می‌رود.

همچنین در این نشست درباره سیاست انتشار داده‌های ملی و در دسترس قرار گرفتن نتایج طرح‌ها توضیحاتی ارایه می‌شود.

نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

کد خبر 6090138 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • آموزش خبرنگاران شهرستان‌های غرب گیلان
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور