Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@10:02:21 GMT

درگیری عجیب مدافع رئال مادرید با موراتا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۷۳۸۱

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکومادرید لحظات دشواری را برابر رئال مادرید سپری کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در دیداری جنجالی در ابتدای هفته و در فینال سوپرکاپ اسپانیا در عربستان، در ضربات پنالتی موفق به شکست رقیب دیرینه شده و جام قهرمانی را از آن خود کرد، اما دقایق پایانی این دیدار حواشی فراوانی را به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 115، آلوارو موراتا در موقعیتی تک به تک با دروازه تیبو کورتوا، بهترین فرصت را برای باز کردن دروازه رئال مادرید داشت که با تکل خشن فده والورده متوقف شد و هافبک اوروگوئه ای حریف با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

 

بازیکنان دو تیم به سرعت خودشان را به صحنه رساندند و مطابق انتظار بین طرفین درگیری ایجاد شد. اما تصاویر نشان می دهد دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید ضربه ای با پایش به سر آلوارو موراتا زد که البته به نظر می رسد عمدی نبوده و کارواخال در حالی که عقب عقب حرکت می کرد، ناخواسته موجب رخ دادن چنین برخوردی شده است. به نظر می رسد آلوارو موراتا بعد از این برخورد دچار حالت تهوع و سرگبجه شده و به همین دلیل نتوانسته در ضربات پنالتی برای تیمش پشت توپ قرار گیرد. بدین ترتیب بهترین فرصت اتلتیکومادرید در این صحنه از دست رفت و متعاقبا آنها از داشتن یکی از پنالتی زنان خود نیز محروم شدند تا در نهایت جام قهرمانی را در دستان سرخیو راموس ببینند.

 

 

 

اتلتیکو مادرید رئال مادرید دنیل کارواخال آلوارو موراتا چلسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید رئال مادرید آلوارو موراتا چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست

ستاره قطری پرسپولیس با زدن یک پنالتی به سمت دروازه‌بان جوان پرسپولیس، باعث شکسته شدن هر دو دست این گلر شد. محمد گندمی دروازه‌بانی است که پس از درخشش در تیم‌های پایه، با تیم بزرگسالان تمرین می‌کند

گندمی به عبدالکریم حسن گفته بود حتما پنالتی او را مهار می‌کند و ستاره قطری هم در پاسخ به او گفت"من پنالتی را به وسط می‌زنم و تو فقط آن را بگیر". عبدالکریم حسن با قدرت پنالتی را به سمت دروازه گندمی شلیک کرد که باعث شد هر دو دست این دروازه‌بان از ناحیه مچ دچار شکستگی شود!

منبع: طرفداری

tags # عبدالکریم حسن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • بایرن 2-1 فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس