Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در دیداری تدارکاتی با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال گل‌گهر عصر امروز در سیرجان به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت که این بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

در بازی دوستانه امروز شاگردان مجید جلالی، هر پنج بازیکن جدید گل‌گهر به میدان رفتند تا هماهنگی بیشتری بین آنها و سایر نفرات تیم ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه مظفری کاپیتان سابق تیم گل‌گهر که نقش پررنگی در صعود این تیم به لیگ برتر داشت امروز به میدان رفت و خداحافظی‌ خودش را از دنیای فوتبال اعلام کرد.

علیرضا ابراهیمی کاپیتان فعلی گل‌گهر که مدتی پیش با ابراز نارضایتی از شرایط موجود تصمیم جدایی گرفته بود امروز برای تیمش به میدان رفت تا پرونده قطع همکاری او و تیم سیرجانی بسته شود.

پیمان رنجبری مهاجم گل‌گهر و آقای گل فصل گذشته لیگ دسته اول نیز چند روز پیش قراردادش را با این تیم فسخ کرده بود و قصد داشت به تیم دیگری ملحق شود اما پس از آن اخباری مبنی بر بازگشت این مهاجم به گل‌گهر منتشر شد با این حال او در این بازی غایب بود تا همچنان حضورش در تیم گل‌گهر در هاله‌ای از ابهام باشد.

تیم گل‌گهر سیرجان پنج‌شنبه هفته جاری و در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی نیم‌فصل دوم اردوی دیگری را در تهران آغاز می‌کند و در پایتخت آخرین بازی تدارکاتی خودش پیش از شروع مسابقات نیم‌فصل دوم را مقابل ماشین‌سازی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: گل گهر نفت مسجدسلیمان نفت فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقی معمولی، ستاره میدان اراک!

به گزارش ورزش سه ایرالکو در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در روز مصدمیت اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی ، علیرضا نقی زاده به عنوان یکی دیگر از باتجربه های خود را در اختیار نداشت.
در شرایطی که به نظر می رسید نقی زاده مصدوم است و شرایط بازی ندارد اما در وقت های اضافه به میدان رفت و گل چهارم تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا بازی را به پنالتی ببرد.
نقی زاده همچنین  آخرین پنالتی تیمش را هم در ضربات پنالتی با مهارت بالا تبدیل به گل کرد تا نقش اول پیروزی تیمش باشد آن هم در شرایطی که دقایق زیادی در زمین نبود.

نقی زاده که بازیکنی ساکت و در خدمت تیم است پیش تر هم در یکی از بردهای آلومینیوم در اراک مقابل پرسپولیس نیز موفق شده بود دروازه سرخ ها را باز کند.
جالب اینکه  نقی زاده در شروع مسابقه با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش حریف دیدار گرمی داشت چرا که این دو بازیکن در تیم ماشین سازی تبریز همبازی بودند.
البته برخلاف نقی زاده ، کنعانی زادگان که 120 دقیقه در زمین بود روز خوبی نداشت و با وجود اینکه پنالتی اول تیمش را در ضربات پنالتی تبدیل به گل کرد اما در خط دفاعی تیم که چهار گل خورد  نتوانست در کنار دیگر اعضای خط دفاع تیمش دو بار پیش افتادن با دو گل برتری را حفظ کند.

دیگر خبرها

  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس