Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ سیاوش محبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برخی از رانندگان در زمان غیبت پلیس مرتکب تخلفات حادثه ساز می‌شوند و در همین راستا، گشت کنترل نامحسوس طی دو ماه گذشته به طور شبانه روزی در جاده هراز فعال است.

وی با بیان اینکه از زمان برگزاری این طرح شاهد کاهش تصادفات جاده ای در محدوده هراز بودیم، اظهار داشت: رانندگان متخلف در این طرح با توجه به تخلف انجام شده، مشمول جریمه نقدی و دریافت نمره منفی از سوی ماموران پلیس راه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران با اشاره تخلفاتی که مشمول جریمه می شوند، اظهار داشت: سرعت و سبقت غیرمجاز، تخلفات حادثه ساز، انحراف به چپ و حرکات مارپیچ مشمول جریمه نقدی  از ۲۰۰  تا ۹۰۰ هزار تومان می شوند و خودروی رانندگانی که همزمان مرتکب دو تخلف حادثه ساز بشوند، ۷۲ ساعت توقیف خواهند شد.

محبی گفت: ماموران پلیس راه از رانندگان خودروهایی که مرتکب تخلف حرکات حادثه ساز می شوند تست الکل می گیرند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک محورهای هراز و فیروز کوه اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در مسیرهای یاد شده نیمه سنگین است و مشکل لغزندگی در این محورها نداریم .

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران تاکید کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند و با رعایت فاصله مناسب با خودروی جلویی خطر تصادف را به حداقل برسانند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

                                                    

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 الکل پلیس راه ترافیک تصادفات جاده ای شبانه روزی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،مدیر کل آموزش و پرورش استان ، حرفه آموزی را مهم‌ترین گام در راستای ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: مدارس شبانه روزی بهترین ظرفیت برای رسیدن به این هدف است.
موسوی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان هم خود اتکایی و ایجاد کار و اشتغال را از اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.
این نمایشگاه در قالب ۹۱ غرفه بر پا شده است.
حدود ۵ هزار نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه استان در مدارس شبانه روزی مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟