Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@05:38:30 GMT

هافبک عراقی پرسپولیس به این تیم مهلت داد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۸۰۱۰

هافبک عراقی پرسپولیس به این تیم مهلت داد

بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که به دلیل تعویق مطالباتش قصد جدایی از این تیم را داشت، مهلتی دو هفته‌ای به باشگاه داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امیر ارسلان مرتاض، مدیر برنامه‌های بشار رسن هافبک ملی‌پوش عراقی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این بازیکن به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:

بشار رسن در این مدت از یک باشگاه عراقی و از باشگاهی در ترکیه پیشنهاد داشت، اما به جهت علاقه‌اش به پرسپولیس این موارد را رد کرد تا در پرسپولیس بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به جهت همین علاقه قصد ترک تیم را ندارد و با وجود آن که در این تعطیلات هم به او مبلغی پرداخت نشده است، امشب به تهران می‌آید.

وی ادامه داد:

او از فصل گذشته، بالغ بر ۳۴۰ هزار دلار طلب دارد که قرار بود به وی پرداخت شود، البته ما شاهد مشکلات باشگاه بودیم و این مسئله را به رسن منتقل کردیم. او نیز تصمیم گرفت برای انجام تعهدات مالی و قراردادی تا دو هفته دیگر به پرسپولیس مهلت بدهد. رسن با وجود این که پولی دریافت نکرده و با توجه به بلیتی که باشگاه تهیه کرد، امشب (سه‌شنبه) به تهران باز‌می‌گردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس بشار رسن پرسپولیس تیم پرسپولیس مدیر برنامه های بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عالیشاه به بازی سپاهان رسید

امید عالیشاه کاپیتان سرخپوشان ، شرایط حضوردر مسابقه حساس با سپاهان را پیدا کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.با غیبت دانیال اسماعیلی فر و بیرانوند بازگشت عالیشاه می تواند خبر خوبی برای اوسمارباشد.

دیدار حساس  پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:300 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • منتظر محمد مصدوم شد