Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: ایرانی واقعی از سانحه هوایی عزادار و داغدار است و با خانواده‌های داغدار این حادثه همدردی می‌کند و هیچ وقت با برهم زدن نظم و امنیت در میدان دشمن بازی نمی‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهردار بابایی امشب در جمع مدیران شهرستان جویبار با بیان اینکه ام‌الفساد آمریکاست و ریشه همه ناامنی‌های منطقه آمریکایی‌ها هستند اظهار کرد: همه اتفاقاتی که در دو هفته اخیر رقم خورده است ریشه در شرارت‌های آمریکای جنایتکار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی به ترور سردار سپهبدپاسدار حاج قاسم سلیمانی اشاره و عنوان کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشیع پیکر سردار شهید سلیمانی ترس عجیبی بر دل دشمنان انداخت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: اقدام به موقع و سیلی سپاه به آمریکا آغاز راهی برای محو آمریکا مستکبر از منطقه خواهد بود.
 
بابایی ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمایی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد همسو با جریان‌ها و رسانه‌های بیگانه و معاند به بهانه ابراز همدردی با جانباختگان هواپیمای اوکراینی با شعارها و رفتارهای هنجارشکنانه دل داغدار این ملت را به درد آوردند.
 
وی با بیان اینکه ایرانی واقعی از این سانحه داغدار است گفت: ایرانی واقعی از این سانحه هوایی عزادار و داغدار است و با خانواده‌های داغدار این حادثه همدردی می‌کند و هیچ وقت با برهم زدن نظم و امنیت در میدان دشمن بازی نمی‌کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تأکید کرد: فتنه‌گران همواره به بهانه‌های مختلف با برهم‌زدن نظم عمومی و ایجاد هرج و مرج تخریب و خسارت زدن به اموال عمومی و خصوصی نقش پیاده نظام را برای دشمنان ملت و اربابان خود بازی می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام قنبرعلی بهرامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار با بیان اینکه سردار سلیمانی در دوران حیات خود ثمرات زیادی را برای کشور ایران و منطقه به ارمغان آورد اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی ثمرات بسیار زیادی را برای کشور ایران و منطقه به همراه داشت.
 
وی تصریح کرد: انسجام ملی یکی از ثمرات شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی بود که نه تنها در ایران بلکه کل دنیا را متحد کرد ولی دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی نمی‌خواهد این اتحاد و انسجام تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم