Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان‌الله شاقوزایی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر در گفت‌و‌گو با ایلنا افزود: از نخستین ساعات بروز سیل در استان، به دستور علی شیرکانی مدیرعامل صندوق، استان‌های فارس، هرمزگان، خراسان جنوبی و کرمان در حالت آماده باش قرار گرفتند و همه امکانات و تجهیزات صندوق در این استان‌ها برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان بسیج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر همین اساس و پس از دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با هماهنگی نیروهای امدادی حاضر در منطقه و با استفاده از شبکه کارگزاران صندوق در استان که در بیش از 60 منطقه آسیب دیده حضور دارند، توانستیم نسبت به شناسایی دقیق نیازهای خانوارهای آسیب‌دیده که بعضا از بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند، اقدام کنیم.

شاقوزایی گفت: پس از احصای نیازهای مردم منطقه، 1000 بسته امدادی شامل مواد غذایی، بهداشتی و لوازم گرمایشی، تهیه شده و در مرحله اول، 400 بسته با هماهنگی ارگان‌های امدادی ازجمله هلال احمر و ستاد مدیریت بحران در میان آسیب دیدگان سیل اخیر توزیع خواهد شد.   

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، کمک‌های این صندوق به مردم سیل زده را محدود به ارسال 1000 بسته امدادی ندانست و افزود: از آنجاکه اغلب آسیب دیدگان سیل اخیر در مناطق روستایی و کشاورزان بوده اند، صندوق بیمه اجتماعی در مراحل بعدی ضمن شناسایی دقیق خانوارهای آسیب دیده عضو صندوق، نسبت به تخصیص کمک‌های دیگر در قالب ضوابط خود اقدام خواهد کرد.

شاقوزایی ادامه داد: علاوه بر این، کارکنان و کارگزاران صندوق در سایر نقاط کشور، در عمل به وظیفه انسانی خود، بخشی از درآمد خود را برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده‌اند که پس از جمع‌آوری و با هماهنگی دستگاه‌های متولی، بین آسیب‌دیدگان توزیع خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد

سیل در زیرکوه خراسان جنوبی خسارات زیادی را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت، شاهد بارش نزولات آسمانی در استان کویری خراسان جنوبی بودیم که در برخی مناطق به بیش از ۵۰ میلی متر رسید و موجب شکسته شدن بند خاکی و سد ۱۲ امام و تخریب برخی جاده‌های مواصلاتی و آبگرفتگی منازل و معابر این شهرستان شد.

محمدعلی کاووسی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از همان ابتدا وقوع سیل ۱۶ تیم امدادی از شهرهای استان و اکیپ‌های کامل امدادی به مناطق اعزام شدند و تا پایان بارندگی در منطقه به خدمت رسانی می‌پردازند.

با وجود شکرگزاری برای بارش نعمت الهی، اما سیل در برخی شهرهای خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد، نکته تلخ نرسیدن دانش آموزان شهرستان محروم «زیر کوه» به امتحان کنکور بود که سیل زحمات یک ساله آنها را به آب داد.

چون سیل جز بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه است، نمی‌شود به مسئول یا ارگانی ایراد گرفت اما تکلیف این بچه‌ها چی می‌شود؟

کد خبر 747976

دیگر خبرها

  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان