Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسین بیگلری رئیس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در سال‌های اخیر شاهد دریافت گزارشات مختلفی از افزایش عوارض ناشی از مصرف داروها و مکمل‌های نیروزای ورزشی به ویژه میان جوانان و ورزشکاران هستیم عوارض این مکمل‌ها به شکل دوپینگ به صورت عوارض کلیوی، کبدی، قلبی-عروقی، ناباروری و عقیمی، عوارض روحی و روانی، پرخاشگری و مرگ و میر زیر ۴۰ سال ظاهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: باید آگاهی بخشی بیشتری به دانش آموزان و دانشجویان در خصوص عوارض جدی مصرف این مواد و مکمل‌ها ارائه شود که البته به دلیل اینکه کرمانشاه به استان پهلوان پرور و ورزشکار معروف است، موضوع مصرف مکمل‌های نیروزا در استان نمود بیشتری دارد.

این مسئول عنوان کرد: همایش بزرگ فرهنگی -اجتماعی سلامت محور در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به آحاد جامعه، جوانان و ورزشکاران برای کاهش عوارض ناشی از سو مصرف مکمل‌های نیروزا و دوپینگ اسفند ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مکمل نیروزا دانشگاه علوم پزشکی دوپینگ ورزشکاران ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان

دریافت 44 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پیش از ظهر شنبه همایش بزرگ حجاج شاهرودی در سالن البرز شرقی برگزار شد. گزارش اختصاصی مهر را از این همایش مشاهده می‌کنید.

کد خبر 6096308

دیگر خبرها

  • مصرف بیش از حد ویتامین D این عوارض را دارد
  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D
  • مکمل‌های ورزشی فقط باید در داروخانه‌ها عرضه شود
  • عرضه مکمل‌های ورزشی تنها از طریق داروخانه‌ها مجاز است
  • همایش بزرگ حجاج شرق استان سمنان
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟
  • عوارض مصرف زیاد پنیر
  • همایش آموزشی زایران حج تمتع در کرمانشاه
  • خواص قهوه + تاثیر بر لاغری و عوارض مصرف بیش از حد