Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیام درفشان یکی از وکلای مدافع فاطمه خویشوند معروف به « سحر تبر» گفت: امروز اولین جلسه محاکمه موکلم برپا شد و دفاعیات خود را به دادگاه ارائه کردیم.

وی افزود: همچنین اسناد مربوط به سوابق بیماری روانی موکل و بستری شدن وی در بیمارستان روانپزشکی نیز به دادگاه تقدیم شد و مدرک بیمارستان روانپزشکی میمنت مبنی بر پذیرش و بستری خانم خویشوند به دلیل مشکلات رفتاری و خودآزاری در تاریخ ۲۴ خرداد امسال نیز به دادگاه داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درفشان گفت: علاوه بر آن، به پاسخ پزشکی قانونی نیز مبنی بر انجام معاینات بالینی و اینکه موکل دارای اختلال چند شخصیتی است، نیز تاکید شد.

این وکیل دادگستری گفت: فاطمه خویشوند متولد ۲۶ خرداد سال ۸۰ بوده و خرداد امسال به سن قانونی رسیده،درنتیجه اعمال ارتکابی موکل، مدتها قبل از رسیدن به سن قانونی انجام شده و سابقه بستری شدن در بیمارستان روانی دو روز قبل از ورود به سن قانونی، گویای وخامت حال روانی ایشان است.

وی افزود: بنابراین متهم در زمان ارتکاب فاقد سن قانونی اما در زمان دستگیری دارای سن ۱۸ سال شده و رسیدگی به اتهام وی مطابق قانون در دادگاه ویژه اطفال و نوجوانان می‌تواند انجام شود.

وی گفت: در این جلسه، امکان رویت چهره حقیقی و وضعیت روحی موکل توسط دادگاه میسر شد و نشان داده شد که تصاویر و کلیپ‌های منتشر شده توسط موکلم در اینستاگرام شباهتی با چهره حقیقی اش ندارد.

درفشان افزود: در واقع سحر تبر مخلوق نرم‌افزار فتوشاپ، گریم و ابزار تدوین بوده است.

این وکیل دادگستری افزود: در جلسه امروز به دلیل اینکه باید از سایر متهمان پرونده نیز اظهارات اخذ شود، از موکل آخرین دفاع اخذ نشد.

به گزارش فارس، اتهامات فاطمه خویشوند معروف به سحر تبر معاونت در افساد فی‌الارض، تشویق به فساد از طریق تشویق جوانان به اباحه‌گری، توهین به مقدسات از طریق توهین به حجاب و تحصیل مال نامشروع اعلام شده است.

انتهای پیام/

20 / 20 فاطمه خویشوند «سحر تبر» وکیل مدافع فاطمه خویشوند پیام درفشان «سحر تبر»محاکمه شد مدرک بیمارستان روانپزشکی میمنت پذیرش و بستری خانم خویشوند مشکلات رفتاری و خودآزاری اختلال چند شخصیتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فاطمه خویشوند سحر تبر پیام درفشان سحر تبر محاکمه شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • دادگاه لاهه در حال بررسی جنایات اشغالگران در بیمارستان‌های غزه است
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • واکنش یک چهره‌ی سیاسی به تاریخ‌سازی دختر دونده ایرانی
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد