Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی پرسپولیس که بابت بی توجهی باشگاه ناراضی است، به زودی تهران باز خواهد گشت.
شبکه فیفا اسپورت عراق در گزارشی از این بازیکن اعلام کرده که او باوجود تمام مشکلاتی که بیشتر از حیث مالی در پرسپولیس متوجه او شده، خواستار ادامه همکاری تا پایان قراردادش در این تیم است تا وفاداری خود را نسبت به هواداران پرسپولیس اثبات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن ، هافبک عراقی پرسپولیس که در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول،  با نظر گابریل کالدرون توانسته بود به ترکیب اصلی برسد و نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته بود، وضعیت نامشخصی برای بازگشت به این تیم در پایان تعطیلات زمستانی داشت ، اما حالا او تصمیمی گرفته که بواسطه آن تعصب را معنا کرده است.

بشار رسن که مبلغ زیادی از فصل گذشته و همچنین فصل جاری خود را از باشگاه طلبکار است؛ هنوز نتوانسته به تعامل لازم با باشگاه دست یابد و این در حالیست که تازه‌ترین گلایه او مربوط به بی توجهی باشگاه به وضعیت او در پایان تعطیلات نیم فصل است.

عجیب تر اینکه تا این لحظه و در شرایطی که تمرینات پرسپولیس برای نیم فصل دوم از مدتی پیش آغاز شده از سوی باشگاه، هیچ تماس و حتی بلیتی برای بازگشت وی در نظر گرفته نشده است تا ناراحتی این هافبک ملی پوش عراقی را در پی داشته باشد.

شبکه فیفا اسپورت عراق در گزارشی از این بازیکن اعلام کرده که او باوجود تمام مشکلاتی که بیشتر از حیث مالی در پرسپولیس متوجه او شده، خواستار ادامه همکاری تا پایان قراردادش در این تیم است تا وفاداری خود را نسبت به هواداران پرسپولیس اثبات کند.

در بخشی دیگری از این گزارش نیز گفتگویی با بشار آمده که در آن هافبک عراقی گفته:

بله، من اینجا از دو تیم نیروی هوایی و پلیس عراق پیشنهاد دارم. با این حال چیزی که مرا به سمت خود می‌کشد هواداران پرسپولیس هستند و من می‌خواهم تا پایان قراردادم در کنار آنها حاضر باشم.

حالا بر اساس اعلام مدیر برنامه بشار رسن ، او قرار است امشب راهی تهران شود .

در این رابطه می توانید در لینک زیر بیشتر بخوانید :

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بشار رسن بشار رسن پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!

وزیر ارتباطات از فراهم شدن امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت خبر داد.

وزیر ارتباطات درباره ارتباطات تصویری از طریق شبکه LTE بدون نیاز به اینترنت گفت: ما در سال ۱۴۰۱ در کمیسیون تنظیم مقررات، شرایط، ضوابط و تعرفه‌های VOLTE را تصویب کردیم. اما به دلیل تحریم‌ها، این قابلیت روی گوشی‌های خارجی در بازار کشور فعال نشده بود.

اما گوشی‌هایی که در داخل تولید می‌شوند، به این مجوز‌ها نیاز ندارند و می‌توانند این قابلیت را که روی شبکه فعال شده، به مردم ارایه کنند. تعرفه VOLTE در حد تعرفه صوت است. اما از آنجا که یک پهنای باند اختصاصی از طریق شبکه اپراتور بین دو طرف تخصیص داده می‌شود، کیفیت ارتباط تصویری بالا خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • تاکسی بدون خط
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • پایان همکارى باشگاه مس رفسنجان با بازیکن عراقى