Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه   امروز (۲۴ دی) در جلسه گرامیداشت دهه فجر در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، اضافه کرد: این مراسم از ساعت ۱۰ صبح فردا (۲۵ دی) در مسجد غدیر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: سخنران مراسم بزرگداشت جانباختگان هواپیمای اکراینی در کرمانشاه حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با دعوت از کرمانشاهیان برای حضور پرشور در این مراسم، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مراسم گامی هرچند کوچک برای التیام دل خانواده‌های داغدار این سانحه باشد.

او در ادامه اشاره‌ای هم به برگزاری مراسم بزرگداشت برای سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کشور‌های مختلف داشت و افزود: بجز مردم مومن و ولایی ایران اسلامی، مردم کشور‌های دیگر هم اقدامات جنایتکارانه آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم و همراهانشان را محکوم کرده و هنوز هم در کشور‌های هندوستان، پاکستان و... برای این سردار رشید اسلام مراسم بزرگداشت برگزار می‌شود.

سروری با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی در پیش بردن گام دوم انقلاب داشت، گفت: شهادت این سردار رشید اسلام گام دوم انقلاب را با سرعت بیشتری در مسیر رو به جلو قرار داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه ویژه برنامه‌های دهه فجر، گفت: از آنجایی که مراسم چهلم سردار قاسم سلیمانی با ۲۲ بهمن همزمان می‌شود، امید است مدارس با تدارک برگزاری ویژه‌برنامه‌های درخور سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی بدارند.

سروری ادامه داد: دانش آموزان می‌توانند در روز ۲۲ بهمن با بستن پیشانی بند "من سلیمانیم" با آرمان‌ها و راه شهدای بزرگی مثل شهید سلیمانی که در راه اسلام و پیشبرد انقلاب به شهادت رسیدند، تجدید پیمان کنند.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی دهه مبارک فجر سپاه نبی اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • ببینید | برگزاری روز بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری در دبی
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • بزرگداشت کیانوش عیاری در موزه سینما
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم