Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس راهنمایی و رانندگی دزفول گفت: در ۹ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۴۲۳ تصادف در دزفول رخ داده که ۱۶ فقره آن منجر به فوت شده است.

به گزارش فارس از دزفول، سرهنگ محمد تدین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول امروز در جلسه شورای ترافیک، اظهار کرد: در طول ۹ ماه سال جاری حدود یک هزار و ۴۲۳ تصادف در شهر دزفول اتفاق افتاده است که از این تعداد ۱۶ فقره منجر به فوت، ۸۵۳فقره جرحی و ۵۵۴ فقره دیگر منجر به خسارت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدین گفت: علت عمده تصادفات درون شهری دزفول رعایت نکردن حق تقدم و بی‌توجهی به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه است، که در این میان خودروهای سواری، وانت بار و موتورسیکلت به ترتیب بیشترین آمار تصادفات درون شهری را دارا هستند.

وی افزود: نقاط حادثه خیز شهر دزفول به ترتیب جاده دزفول- اندیمشک، جاده کوی زیبا شهر، کوی پیام نور و جاده بن جعفر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول تصریح کرد: طی ۹ ماه سال جاری در جاده دزفول-اندیمشک ۴۶ تصادف رخ داده است،که ۳ فقره آن فوتی، ۲۲ فقره جرحی و ۲۱ تصادف خسارتی بوده است.

تدین بیان نمود: در جاده کوی زیبا شهر شاهد ۲ تصادف منجر به فوت، ۵۷ فقره منجر به جراحت و ۲۵ تصادف خسارتی بودیم؛ همچنین ۲ تصادف منجر به فوت، ۱۰ تصادف جرحی و ۱۴ تصادف خسارتی در جاده‌های پیام نور رخ داده است و در جاده بن جعفر این آمار به ۸۴ فقر رسیده که ۲ فقره آن فوتی ۵۷ فقره جرحی و مابقی خسارتی بوده است .

وی گفت: در زمان آغاز سهمیه بندی بنزین و کاهش تردد خودروها که دلیل افزایش سرعت خودروهای دیگر شده باعث افزایش تصادفات در آذرماه سال جاری بوده به گونه‌ای که هفت فقره تصادف فوتی ، ۸۰ فقره تصادف جرحی و ۵۰ فقره تصادف خسارتی رخ داده است.

محمد تدین اظهار داشت: بیشترین آمار تصادفات شهر دزفول در صبح بین ساعت ۱۰ تا ۱۲ و عصرها ساعت ۱۵ تا ۱۸ است، که طبق آمار ماه گذشته ۵۵ مورد از تصادفات در خیابان اصلی و ۲۷ مورد دیگر در خیابان‌های فرعی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کمبود تجهیزات در شهر و راههای ورودی و خروجی دزفول، نبود پایش تصویری مناسب و کمبود علائم هشدار دهنده از عمده مشکلات ترافیکی دزفول است؛ همچنین با وجود بیش از ۳هزار تقاطع در بافت اصلی شهر، رفع نواقص و اصلاح هندسی آنان بسیار ضروری و مهم است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول گفت: جاده دزفول- اندیمشک نیازمند تابلوهای هشداردهنده است و در جاده محمد بن جعفر هم باید هرچه سریعتر طرح تعریض جاده اجرا شود، هرچند که نصب جدا کننده وسط، نصب روشن کننده، اصلاح پیچ های نامتعارف و نصب دوربین در این جاده هم از اقدامات ضروری است که باید انجام شود.

سرگرد علیرضا جمالی فر جانشین پلیس راه اندیمشک نیز گفت: اخیراً در جاده بنوت ۲ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای جان باختند که این جاده جزو جاده‌های پرخطر دزفول به دلیل نداشتن شانه و علائم مناسب، قرار گرفته است.

وی با اشاره به جاده های پرخطر بن جعفر و دزفول-شوشتر، بیان کرد: سرعت و سبقت غیرمجاز و کمبود تابلو و علائم مناسب، موجب حادثه آفرینی در جاده‌های برون‌شهری بن‌جعفر شده، همچنین جاده دزفول-شوشتر در چند تقاطع از جمله سه راهی سیاه منصور به بنوت و تقاطع کهنک نیاز برج نوری دارد.

جمالی فرد افزود: مشکلات زیادی در جاده‌های دزفول وجود دارد و به عنوان مثال جاده میان رود و سبزآب با عرض کم، پیچهای تند، نداشتن حفاظ زیاد نیازمند اصلاح سریع است؛ همچنین جاده سردشت با توجه به شلوغی‌های پنجشنبه و جمعه و حضور گردشگران باید در دستور کار ترمیم قرار گیرد.

انتهای پیام/
 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول خوزستان تصادف ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود

سرهنگ "شریف رحیمی" پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت را مستلزم رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی توسط مردم و همه سازمان‌ها عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولیت‌پذیری مردم و همه سازمان‌ها با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع سرقت نقش تاثیرگذاری در کاهش این جرم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی ارجاع چند فقره پرونده سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در سطح شهرستان لنگرود به مرجع انتظامی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران آگاهی با انجام تحقیقات و استفاده از شگرد‌های پلیسی یک متهم را در این خصوص شناسایی و او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این فرد ۳۶ ساله به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۲ فقره سرقت از اماکن دولتی با همدستی یک نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته سارق ۳۱ ساله دیگر نیز دستگیر شد.
 این مقام انتظامی در پایان با اشاره معرفی سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل‌های مناسب در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • دو تصادف منجر به فوت در دو نقطه از شهر تهران
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • گردباد ویرانگر در آمریکا + فیلم
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • جاده‌های خراسان رضوی بارانی است