Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:48:50 GMT

عصر شعر خاتم سلیمانی در شیراز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۸۷۶۵

عصر شعر خاتم سلیمانی در شیراز برگزار شد

مسئول آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس در حاشیه این عصر شعر به خبرنگار مهر گفت: برای اولین بار بخش عمده‌ای از دستگاه‌های فرهنگی، انقلابی کنار هم گرد آمدند و به صورت خود جوش این برنامه را برگزار کردند.

هاشم کرونی بیان کرد: برنامه عصر شعر خاتم سلیمانی همایش شاعران بزرگ استان فارس است که با محوریت شهید سپهبد قاسم سلیمانی تدارک دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور شاعران تصریح کرد: بالغ بر ۲۰۰ شاعر از ١٠ شهرستان در این مراسم حضور دارند و همچنین شاعرانی ازتهران و قم نیز در این عصر شعر شرکت کردند.

وی با اشاره به بیشترین شاعرانی که در این مراسم حضور دارند، افزود: به طور متوسط از هر شهرستان ۱۵ شاعر در این مراسم حضور دارند و بیشترین شعرایی که در این همایش حضور دارند از شهرستان نی‌ریز است.

وی در خصوص شاعرانی که در این مراسم شعر خوانی کردند، اظهار کرد: بیش از ۲۰ شاعر در این مراسم شعرهای خود را دروصف شهید سلیمانی خوانده شد.

این برنامه از سوی حوزه هنری فارس، تبلیغات اسلامی فارس و انجمن ادبی آستان مهر و برخی دیگر از مجموعه‌های فرهنگی برگزار شد.

کد خبر 4825952

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری فارس تبلیغات اسلامی فارس قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد بوشهر شهادت تعطیلی مدارس گرگان سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۸۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود